English

حاجی صادقی:

مشکلات کشور با حضور پرشور پای صندوق‌ های رای و انتخابی آگاهانه رفع شدنی است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مشکلات کشور با حضور پرشور پای صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه، دقیق و قوی رفع شدنی است و تحقق این مهم تقویت کننده امنیت و اقتدار ملی، عامل عزت و سربلندی ایران اسلامی و عقب نشینی دشمنان خواهد بود.

مشکلات کشور با حضور پرشور پای صندوق‌ های رای و انتخابی آگاهانه رفع شدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز (سه شنبه) در همایش بصیرتی فرماندهان و مدیران بسیج ناحیه مقاومت شهرستان‌های استان مازندران در حسینیه عاشقان کربلای ساری با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس لشکر ممتاز و پیشرو بود؛ اظهار کرد: از اینکه در آغاز سال ۱۴۰۰ توفیق حضور در استان مازندران و زیارت شهدایی که در صحنه‌های مختلف پیشتازی خود را اثبات کردند دارم. خداوند متعال را شاکرم.

وی با بیان اینکه همه ما باید وارثان شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم، گفت: بهار طبیعت امسال با بهار معنویت تقرب الی الله، بهار قرآن و فصل بندگی خدا متقارن شد؛ از این رو میبایست از اهل بیت (ع) بیاموزیم در تمام شرایط از حرکت باز نایستیم و تقرب به خدا را معیار زندگی و سرفصل عمر خود قرار دهیم و بدانیم هر روز از عمرمان کاسته شود و چیزی کسب نشود و تعالی شکل نگیرد دچار خسران شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی معنویت و خدامحوری را هویت واقعی بسیج توصیف و تصریح کرد: باید از خود بپرسیم در سنگرنشینی انقلاب چقدر رنگ خدایی داریم و چه مقدار در پایگاه خدا حضور داریم؛ کمال ما به میزان اتصال به خدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پاسداری و حفاظت از انقلاب زمان و مکان نمی‌شناسد و تاریخ مصرف و محدودیت ندارد، ادامه داد: تا انقلاب ما اسلامی است و ماهیت دینی دارد، دشمن دارد و مادامی که دشمن دارد محافظ می‌خواهد و سپاه و بسیج حافظ انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون‌های پاک شهدا است و پاسداری از آن یک عبادت است، گفت: امروز سوال اینجاست پاسداری چگونه است و چه اقتضائاتی دارد. در پاسخ باید گفت حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن رسالت تغییر ناپذیر سپاه و بسیج است، اما طبق شرایط و اقتضائات زمان ممکن است ماموریت‌ها و اولویت‌های بسیج و سپاه تغییر کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه تاکید کرد: در دهه اول انقلاب حضور در جبهه و امروز در دهه پنجم انقلاب حفظ روحیه جهادی برای بسیجیان اولویت است. امروز دشمن تلاش دارد اراده خود نفوذ فکری و جریانی را به ما تحمیل کند.

وی ادامه داد: دو گفتمان در شرایط کنونی مطرح است و گفتمان نخست بیانش این است که اصلاحات در دین را بیان می‌کنند و اینکه اکنون در قرن پیشرفت هستیم و نمی‌توان جامعه جامعه را با مفاهیم دینی اداره کرد و برای زنده ماندن باید با کدخدا کنار بیاییم و راه رفع مشکلات کنار آمدن با آمریکا است که خوشبختانه انقلاب اسلامی ابرقدرتی آمریکا را در دنیا از بین برده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: گفتمان دوم، گفتمان امام و رهبری است و بشر نیازمند حاکمیت الهی است. هر چه مشکلات و نابسامانی داریم به دلیل عمل نکردن به شریعت است هر چه دینی‌تر شویم موفق‌تر خواهیم بود و کدخدای دنیا، خداوند متعال است. بسیج در عمل این دو گفتمان را بفهمد، خوب عمل کند و بر گفتمان ولایت و رهبری استقامت کند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنان را رقم زده است، تاکید کرد: تقویت حاکمیت الهی تحسین و تکریم مردمی است که با بصیرت و مقاومت در برابر فشارها، تهدید، تحریم و فتنه‌ها ایستادند و این بصیرت و مقاومت کارآمدی داشته و نظام ولایی ما را ۴۰ ساله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد:طبق فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۴۰۰، آغاز قرن چهاردهم با حکومت دیکتاتوری رضا شاه آغاز شد، اما قرن پانزدهم با انتخابات تحول ساز انجام می‌شود و انتخابات سرآغاز تحول و نوسازی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری سیاست نظام و رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: مشکلات کشور با حضور پرشور پای صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه، دقیق و قوی رفع شدنی است و تحقق این مهم تقویت کننده امنیت و اقتدار ملی، عامل عزت و سربلندی ایران اسلامی و عقب نشینی دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلیمن حاجی صادقی ولایت مداری، برخورداری از روحیه جهادی، انقلابی و فسادستیزی و بهره گیری موثر از ظرفیت‌های داخلی را از شاخصه‌های مهم برای ریاست قوه مجریه عنوان و با اشاره به رویکرد سپاه در قبال انتخابات اظهار کرد: سپاه همواره بصیرت افزایی، روشنگری، دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و کمک به تامین امنیت برگزاری انتخابات را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند و هرگز در موضوع انتخابات به صورت مصداقی ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی