English

فرمانده ارتش:

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین هدف ارتش است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدامات، مقدمه‌ای برای اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و شایسته ظهور امام زمان (عج) است که از اهداف اصلی ماست.

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین هدف ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر « سیدعبدالرحیم موسوی » فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از سامانه ارزیابی عملکرد افسران نیروی هوایی و کتاب های دفاع مقدس که صبح امروز (پنج‌شنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با یاد شهدای افتخار آفرین نیروی هوایی و مسیر بالنده خودکفایی در این نیرواظهار داشت: در پرتو تلاش‌ها، نعمت‌ها به بار می‌نشیند و لازم است از همه عزیزانی که در راستای نهضت قطعه‌سازی و خودکفایی در نیروی هوایی ارتش تلاش کردند و خدمات خالصانه و عالمانه داشتند قدردانی کنم.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به فرایند ارزیابی عملکرد در بخش های مختلف ارتش گفت: نظام ارزیابی عملکرد افراد در سطوح مختلف اجرا می‌شود که سطح نازل آن برای تنبیه و تشویق است و سطح بعدی آن، شناخت نقاط قوت و ضعف هر فرد و مکمل آن برنامه‌ریزی برای ارتقای نقاط قوت و رفع نقاط ضعف است.

فرمانده کل ارتش افزود: اما کانون ارزیابی و ریشه کارش، همه این سطوح به اضافه برنامه‌ریزی و اقدام در مراکز رشد ارتش برای ارتقای افراد و نیز بهره برداری از نتایج ارزیابی برای ترفیع و انتصاب افراد است.

وی اظهار داشت: البته همه این اقدامات، مقدمه‌ای برای اجرای بیانیه گام دوم و تشکیل جامعه منتظر و شایسته ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که از اهداف اصلی ماست.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: برابر طرح نیروی هوایی ارتش که از امروز رسماً اجرایی خواهد شد فرآیند ارزیابی در دو مسیر انجام می‌شود؛ مسیر اول از سطح گردان به بالا که همه ساله و به صورت مستمر در همه مقاطع انجام می‌شود و مسیر دوم، توسط کانون‌های مرکزی ارتش و نیرو برای ارزیابی افراد برجسته جهت شناخت و رشد افراد برای تصدی مسئولیت های کلیدی ارتش و کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه