English

انتشار دومین گزارش نظارت مستمر دو ماهه بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰

رییس دیوان محاسبات کل کشور در رشته توییتی نوشت: در ۴ ماه اول سال صرفاً ۲۳.۵ درصد احکام اجرایی شده و با همکاری خزانه‌داری کل ۸۱ درصد دستگاه‌ها در ارائه صورتحساب در موعد مقرر همکاری خوبی داشته‌اند.

انتشار دومین گزارش نظارت مستمر دو ماهه بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش روز دوشنبه در حساب کاربری خود در رشته‌ توییتی نوشت: با همراهی جهادی همکارانم در دیوان محاسبات کشور، دومین گزارش نظارت مستمر دو ماهه بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ امروز دوشنبه منتشر شد.

رییس دیوان محاسبات کل کشور افزود: این گزارش‌ها حرکتی تحولی برای نظارت بر عملکرد مالی دستگاه‌های اجرایی همزمان با اجرای بودجه است.

بذرپاش در توییت دیگری عنوان کرد: طی ۴ ماه اول سال صرفاً ۲۳.۵ درصد احکام اجرایی شده و با همکاری خزانه‌داری کل ۸۱ درصد دستگاه‌ها در ارائه صورتحساب در موعد مقرر همکاری خوبی داشته‌اند. سایر دستگاه‌ها هم موظف هستند خود را با شرایط وفق دهند.

وی همچنین در توییت دیگری بیان کرد: بیشترین درصد تحقق منابع درآمدی مربوط به فروش و واگذاری انواع اوراق و درآمدهای مالیاتی و کمترین میزان تحقق در بخش واگذاری شرکت‌های دولتی، منابع حاصل از واگذاری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و واگذاری اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌ها بوده است که این موضوع نیاز به اقدامات جدی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه