English

قدردانی وزیر ارشاد از دیوان محاسبات

رییس کل دیوان محاسبات کشور در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تلاش جهت تعمیق فرهنگ اسلام ناب در جامعه و آزادی قانونی رسانه‌ها و حمایت همه جانبه‌ دیوان محاسبات جهت پرهیز از ترک فعل مدیران تاکید کرد.

قدردانی وزیر ارشاد از دیوان محاسبات

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، رییس کل دیوان محاسبات کشور با تبریک انتخاب اسماعیلی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور جوانان در دولت سیزدهم را قابل تقدیر دانست.

بذرپاش با اشاره به آشنایی و نگاه تخصصی اسماعیلی به مقوله‌ فرهنگ و رسانه، تلاش جهت تعمیق فرهنگ اسلام ناب در جامعه و آزادی قانونی رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد و حمایت همه جانبه‌ دیوان محاسبات جهت پرهیز از ترک فعل مدیران را اعلام کرد.

اسماعیلی هم در این دیدار با تشریح نگاه خود به موضوع فرهنگ عمومی جامعه، حمایت تمامی دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی را برای پیشبرد سیاست‌های فرهنگی خواستار شد و از همراهی دیوان محاسبات در اتخاذ تصمیمات شجاعانه‌ مدیران قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه