English

نماینده اهواز:

سفر رییسی به خوزستان ۲ روز بعد از روی کار آمدن دولت نویدبخش بود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، سفر رییس‌جمهوری به خوزستان در اولین روزهای بعد از رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی را نویدبخش دانست و گفت: سفر رییس جمهوری به خوزستان نشان داد که دولت سیزدهم و مدیران این دولت با عزم راسخ پیگیر حل مشکلات مردم هستند.

سفر رییسی به خوزستان ۲ روز بعد از روی کار آمدن دولت نویدبخش بود

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یوسفی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به استان خوزستان گفت: پیام این سفر، سخت‌کوشی، ساده زیستی و مردمی بودن دولت سیزدهم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ذخایر و منابع گسترده استان خوزستان و نقش مهم این استان در تولید ناخالص ملی افزود: استان خوزستان، ۱۴.۳ تولید ناخالص ملی کشور را به خود اختصاص می‌دهد و در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد ولی متاسفانه مردم این استان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

یوسفی افزود: حضور آیت‌الله رییسی در خوزستان، تنها ۲ روز بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیام خوبی را برای مردم کشور داشت و نشان داد که رییس‌جمهوری و تیم مدیران وی با عزم راسخ پیگیر حل مشکلات مردم هستند.

وی به بازدید رییس‌جمهوری از آلوده‌ترین بیمارستان کرونایی‌ها در خوزستان و قرار گرفتن وی در کنار کادر درمان و بیماران اشاره کرد و گفت: این بازدید برای کادر درمان و بیماران روحیه‌بخش بود و امیدواریم که با اقدامات عملی دولت برای پرداخت معوقات کادر درمان همراه شود.

آب و فاضلاب خوزستان نیازمند اقدام عاجل است/ سفر رییس جمهوری به خوزستان نویدبخش بود

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از همدردی هم‌وطنان با مردم خوزستان در سیل سال‌های گذشته و تنش آبی امسال خوزستان، خاطرنشان کرد: در بحث آب و فاضلاب، خوزستان نیازمند اقدامات عاجل است. هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان به فاضلاب اهواز  اختصاص یافته ولی در ۲ سال گذشته هیچ اقدامی صورت نگرفته است. ما نگرانیم در ماه‌های آینده بارندگی مثل سال‌های گذشته زیاد شود و بازهم فاضلاب وارد خانه‌های مردم شود.

 وی از انتقال مشکلات استان به رییس جمهوری در جریان بازدید خبر داد و گفت: سفر آیت الله رییسی به خوزستان نویدبخش بود و امیدواریم که مسئولان کشوری و محلی برای حل مشکلات اقدام فوری و ملموس انجام دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بیکاری در استان خوزستان گفت: خوزستان ظرفیت تامین محصولات راهبردی کشور در حوزه امنیت غذایی را دارد اما متاسفانه طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام که ۲ دهه از عمر آن می‌گذرد، تنها ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس آیت‌الله رییسی را امید مردم خوزستان دانست و گفت: دغدغه همه مردم و نخبگان کشور و استان خوزستان این است که مدیران توانمند فارغ از حاشیه و نگاه‌های سیاسی در مسئولیت‌ها گمارده شوند تا سوءمدیریت باعث هدر رفتن منابع اختصاص یافته به استان نشود.

 وی اضافه کرد که این امیدواری وجود دارد که دولت جهادی و مردمی آیت الله رییسی ضمن حفظ عقلانیت و بدون شتاب‌زدگی مشکلات مردم خوزستان و کل کشور را کمتر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه