English

نماینده مردم اهواز در گفتگو با موج:

خوزستان به تابلوی بحران ها در کشور تبدیل شده/ حضور رئیسی در این استان نویدبخش حرکت رو به جلو است و امید را به دل مردم بازگرداند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیسی در این استان نویدبخش حرکت رو به جلو است و امید را به دل مردم بازگرداند.

خوزستان به تابلوی بحران ها در کشور تبدیل شده/ حضور رئیسی در این استان نویدبخش حرکت رو به جلو است و امید را به دل مردم بازگرداند

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به اهواز، اظهار داشت: تلاش مجلس بر این بود که در اولین فرصت و خیلی جدی به بحث بررسی وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه ها در این شرایط حساس کشور و مشکلاتی که مردم در حوزه جان شان و نان شان دارند، بپردازد. در حین اینکه در مورد نگاه توانمندی برخی وزرا سوالهایی توسط نمایندگان مطرح شد اما بازهم بخاطر همراهی با دولت، وکلای ملت همراهی لازم را جهت رفع مشکلات مردم داشتند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرایی که توانستند رای اعتماد مجلس را بدست آورند همان شب اول در وزارتخانه حضور یافتند و در روز دوم تشکیل رسمی کابینه آقای رئیسی  به یکی از استان های کشور که با داشتن منابع غنی بسیار زیاد و تولید ناخالص ملی با 14.3 رتبه دوم کشور را بعد از تهران دارد و  هر ماه شاهد بحرانی است، سفر کردند.

نماینده مردم اهواز اظهار کرد: سفر آقای رئیسی به اهواز آن هم در گرمای بالای 50 درجه نشانگر این است که تفریح رئیس جمهور و کابینه اش رفتن به مناطق محروم خواهد بود.

یوسفی با بیان اینکه ما نگران هستیم با توجه به نزدیک بودن فصل بارشها، اینبار آب فاضلاب تمام شهر را بردارد، تصریح کرد: متاسفانه در دو سال گذشته با توجه به اینکه مقام معظم رهبری 100 میلیون یورو برای حل مشکلات فاضلاب استان اختصاص دادند اما تنها 50 میلیون یورو اختصاص داده شد.با توجه به اینکه بنده در کمیسیون تلفیق هم حضور داشتم، 800 میلیارد تومان هم امسال برای فاضلاب اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در نظر گرفتیم که در مجموع هزارو 750 میلیارد تومان شد اما تا الان برای حل مشکلات مردم اتفاق خاصی نیفتاده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه خوستان به تابلوی بحران ها در کشور تبدیل شده است، افزود: حضور اقای رئیسی در استان خوزستان نوید بخش حرکت رو به جلو است که امید را به دل مردم بازگرداند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان نوید بخش به کار گماردن مدیران دست پاک و دلسوز مردم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه