English

یادداشت:

جایگاه محترم ایران غربگرایان را اذیت می کند؟!

جایگاه ایران به عنوان برادر و متحد ملت و دولت عراق در روزهای سخت، بی نظیر است. ایران و عراق در حالی پیوند برادرانه خود را باز یافتند که آمریکا و انگلیس و فرانسه، به همراه برخی رژیم های مرتجع منطقه، ضمن حمایت از صدام تلاش کرده بودند دو کشور را دشمن هم کنند.

جایگاه محترم ایران غربگرایان را اذیت می کند؟!

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ایرانی در رابطه با جایگاه ایران جایگاه ایران به عنوان برادر و متحد ملت و دولت عراق، یادداشتی را در اختیار خبرگزاری موج قرار داده است. متن یادداشت به شرح زیر است:

جایگاه ایران به عنوان برادر و متحد ملت و دولت عراق در روزهای سخت، بی نظیر است. ایران و عراق در حالی پیوند برادرانه خود را باز یافتند که آمریکا و انگلیس و فرانسه، به همراه برخی رژیم های مرتجع منطقه، ضمن حمایت از صدام تلاش کرده بودند دو کشور را دشمن هم کنند.

اما کید خداوند بالا دست همه مکر ها بود. روزی که تاریخ مصرف صدام تمام شد، آمریکا و متحدانش به عراق لشکر کشی کردند و ضمن اسقاط صدام، نا امنی و جنایت و ترور و نابودی زیر ساخت ها را به ارمغان آوردند.

ایران در مقابل کوشید میان اقوام عراق نزدیکی ایجاد کند و دولت ملی در این کشور تشکیل شود. این روند تثبیت سیاسی ماهرانه و صادقانه، اشغالگران را در آفساید گذاشت. آنها زیادی بودند و باید عراق را ترک می کردند.

بنابراین در ادامه، خباثت را به جنگ نیابتی داعش و دیگر گروه های تروریستی کشاندند تا هم، بودن خود را توجیه کنند، هم متحدان سیاسی ایران در بغداد و دمشق را تضعیف نمایند و هم تهدید بزرگ امنیتی را به مرزهای ایران بکشانند.

آمریکا و انگلیس و عربستان و ...، پشت تروریست ها ایستادند؛ و ایران، پشت عراق و سوریه. پیروز این جنگ بزرگ -که کیسینجر و موشه یعلون صهیونیست، آن را "جنگ جهانی سوم" نامیدند- جبهه مقاومت بود. عراق از حلقوم تروریست ها و در واقع نقشه آمریکا بیرون کشیده شد.

آمریکا پس از آن هم با علم به این که سیاست هایش چه بلایی بر سر زیر ساخت ها و مدیریت و اقتصاد و سیاست عراق آورده، به بهانه مضیقه های اقتصادی، آشوب به راه انداخت و با کودتا علیه دولت قانونی عبدالمهدی، دولت انتقالی موقتی را روی کار آورد که بعد از دو سال همچنان بر مسند است. با این وجود، پارلمان عراق حکم به اخراج اشغالگران داده است.

این مختصر، تصویری از واقعیت عراق و جایگاه برادرانه و بی نظیر ایران است. بر اساس همین واقعیت میدانی هم هست که وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست اخیر بغداد در صف اول شرکت کنندگان ایستاد.

جایگاه منحصر به فرد ایران در مبارزه با تروریسم و ثبات و امنیت عراق به قدری شناخته شده و محترم است که نه مقامات عراقی و نه فرانسه و اردن و قطر که مقامات درجه اول آنها در نسشت بغداد حضور داشتند، کمترین نقدی نسبت به حضور وزیر خارجه ایران در صف اول شرکت کنندگان نکردند و حتی آقایان امیر عبداللهیان و السیسی رئیس جمهور مصر، در حال گفت و گو و در کنار هم، برای گرفتن عکس یادگاری شرکت کنندگان آمدند.

با همه این واقعیت ها، برخی کانال های غربگرا معرکه گرفته و عزادار شده اند که چرا وزیر خارجه ایران نرفته صف دوم بایستد و در صف اول ایستاده است!

اقتدار یعنی قدرت نافذ و مشروع و محترم در نگاه دیگران. امروز به برکت خون های محترم شهیدان سلیمانی و ابومهدی مهندس و سایر شهدای منطقه، جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران، از اقتدار و احترام ویژه ای برخوردارند که ملت های منطقه را خوشحال، اما دشمنان آنها را عصبانی می کند.

بنابراین باید از کانال های اجاره ای و نشریات زنجیره ای مانند اعتماد پرسید، شما چرا مانند دشمنان ملت ایران ناراحت هستید و از اعتزاز و اقتدار پذیرفته شده ایران لب به دندان می گزید؟!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه