English

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، پس از پایان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امورخارجه، وکلای ملت وارد بررسی صلاحیت بهرام عین الهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گزارش این کمیسیون پیرو برنامه گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را در صحن مجلس قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گزارش این کمیسیون پیرو برنامه گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را در صحن مجلس قرائت کرد.

علیرضا عباسی در مخالفت با صلاحیت گزینه پیشنهادی وزرات بهداشت و درمان گفت:در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، باید جایگاه علمی منطقه باشیم و یکی از راه‌های رسیدن این است که دانشگاه‌های ما بین المللی کنیم شما برای بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی که متولی آن خواهی شد چه برنامه‌ای دارید؟

وی تاکید کرد: شما مجموعه‌ای را در اختیار می‌گیرد که حدود ۲۱۰ هزار دانشجو دارد من در برنامه‌های شما نگاه کردم و دیدم که در این برنامه هیچ اسمی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان وجود ندارد.

عباس گودرزی در مخالفت با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مجلس گفت: من در کمیسیون خدمت آقای عین‌اللهی مطالبی را عرض کردم و تصمیم گرفته بودم که به همان میزان کفایت  کنم، اما احساس کردم که از کنار این موضوع نباید گذشت و لازم است که در صحن مجلس تاکید بر این مسائل شود.

وی تاکید کرد:  آقای عین‌اللهی در کمیسیون بحث کمبود پزشک را در کشور با شما مطرح کردم و گفتم که بحران کنونی و آینده کشور کمبود پزشک است. آقای عین اللهی عزیز امروز عدم دسترسی به پزشک و خدمات درمانی یکی از مشکلات مردم در نظام سلامت به ویژه در مناطق محروم است، بازار انحصاری در ارائه خدمات پزشکی و افزایش قیمت و صف طولانی در سطح خدمت،مشکلات این بخش است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در زمینه عدم تمایل پزشکان در مناطق محروم و توزیع نامتوازن پزشک در سطح کشور مشکلاتی داریم لذا ما برای گرفتن یک متخصص هفت خان را باید برویم و باید التماس کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه