English

پاک مهر در گفت وگو با موج:

وزارت بهداشت و درمان فرمانده جنگ می خواهد/ «عین الهی» می تواند رای اعتماد مجلس را بدست آورد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:وزارت بهداشت، وزارتخانه ای که به معنای واقعی درگیر بحران است لذا نیروی جهادی و انقلابی می خواهد و به نوعی فرمانده جنگ می طلبد که آقای عین الهی از چنین ویژگی برخوردار است.

وزارت بهداشت و درمان فرمانده جنگ می خواهد/ «عین الهی» می تواند رای اعتماد مجلس را بدست آورد

سید محمد پاک مهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد « بهرام عین الهی » وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، اظهار داشت: آقای عین الهی فردی متخصص و با تجربه در رشته پزشکی است و سابقه ریاست دانشگاه و معاون وزیر را در کارنامه خود دارد لذا با کارهای اجرایی نیز آشناست.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه وزیر پیشنهادی دارای تخصص است، فردی متعهد و اخلاق مدار هم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای عین اللهی ویژگی های تخصص و تعهد یک وزیر را دارد ضمن اینکه او دارای انگیزه و پشت کار در چنین شرایط بیماری است.

پاک مهر با بیان اینکه شرایط وزاتخانه بهداشت کاملا جنگی است و در اوج بحران قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد پیک پنجم کرونا هستیم،  کرونایی که شدت و میزان سرایتش چندین برابر شده و تمامی سنین را درگیر کرده است و اشباع تخت های بیمارستانی بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت، وزارتخانه ای که به معنای واقعی درگیر بحران است لذا نیروی جهادی و انقلابی می خواهد و به نوعی فرمانده جنگ می طلبد که آقای عین الهی از چنین ویژگی برخوردار است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فکر می کنم آقای عین الهی در حوزه کرونا موفق عمل کند، افزود: برداشت من این است که انشاله او می تواند رای اعتماد مجلس را بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه