English

حسینی در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور:

وزرای باتجربه و آگاهی که معرفی شده‌اند مایه افتخار ایران خواهند بود

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای باتجربه و آگاهی که معرفی شده‌اند مایه افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

وزرای باتجربه و آگاهی که معرفی شده‌اند مایه افتخار ایران خواهند بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی رئیس‌‌جمهور و برنامه‌های دولت سیزدهم، اظهار داشت: قطعا امروز ایران اسلامی در مقطع حساسی به سر می‌برد، انتظار از دولت جدید رفع دغدغه های مردم است. ثبات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی و تقویت فضای کسب و کار و بسط عدالت در جامعه و رفع تبعیض و مبارزه با فساد باید مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند برنامه‌های آنی و فوری برای کنترل کرونا و تثبیت قیمت‌ها و تنظیم بازار هستیم، تصریح کرد: این نکات در برنامه‌های رئیس‌جمهور محترم مورد تأکید قرار گرفته است. 

حسینی تصریح کرد: اغلب وزرای پیشنهادی از سوابق و تجربه بالا و درایت کافی برخوردار هستند و  جوانی، علم و تجربه و سلامت نفس از مهمترین شاخص‌های کابینه معرفی شده است و اگر صحبت مخالفت با برخی وزرا می‌شود این هم برای کمک به دولت است. 

وی ادامه داد: در برنامه‌های رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی، مسأله تمرکززدایی و توجه به استان‌های مرزی و محروم و توسعه متوازن به ویژه در خوزستان و سیستان و بلوچستان دیده می‌شود که البته این برنامه‌ها باید با اقدام و عمل همراه باشد و این مطالبه جدی مردم سراسر نقاط کشور است. 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تأکید بر توجه به نقاط کمتر توسعه‌یافته  در دولت جدید اظهار داشت:‌این زیبنده کشور ما نیست که نقاطی مانند خوزستان از تنش آبی رنج ببرند.

حسینی در پایان تأکید کرد: امروز رأی بالا به کابینه نشانه قدرت و اقتدار نظام است و وزرای باتجربه و آگاهی که معرفی شده‌اند  مایه افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه