English

آصفری در گفت وگو با موج:

دوران گفت‌وگوهای لیبرالی تمام شده است / برای برجام هزینه داده ایم

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارمان از دولت سیزدهم این است که برجام را تا زمانی که طرف امریکایی و اروپایی به تعهدات خود عمل نکردند، به طور جد دنبال کند چرا که ما در این باره هزینه ها داده ایم و نباید به سادگی از آن عبور کنیم.

دوران گفت‌وگوهای لیبرالی تمام شده است / برای برجام هزینه داده ایم

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به وضعیت برجام در دولت سیزدهم، اظهار داشت: برجام یک تعهد دو طرفه است و تا زمانی که طرف های غربی به تعهداتشان در آن عمل نکنند،  اجرای تعهدات برجامی اش را متوقف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرف غربی موظف به برداشتن تحریم هاست، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده لذا دولت آینده وظیفه دارد حقوق ملت ایران را در برجام پیگیری کند. 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:غربی ها باید بدانند که دوران گفت‌وگوهای لیبرالی تمام شده است و در دولت آینده همانند گفتمان خودشان با آنها برخورد خواهیم کرد و دیگر دوران اینکه بخواهیم با آنها همقدم شویم و هر کاری دلشان خواست علیه ملت ایران انجام دهند، گذشته است.

آصفری تصریح کرد:  اگر غربی ها تحریم ها را لغو نکنند جمهوری اسلامی ایران و همچنین دولت آینده موظف هست که از طریق مجامع بین المللی و حقوقی این پرونده را به طور جد پیگیری کرده و طرف غربی را ملزم به برداشتن تحریم ها کند.

وی بیان کرد: انتظارمان از دولت سیزدهم این است که برجام را تا زمانی که طرف امریکایی و اروپایی به تعهد خود عمل نکردند، به طور جد دنبال کند چرا که ما در این باره هزینه ها داده ایم و نباید به سادگی از آن عبور کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تحریم ها برداشته نشود مصوبه هایی همچون قانون « اقدام راهبردی برای لغو تحریم ‌ها » تصویب خواهیم کرد که قطعا به نفع غربی ها نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه