English

باهنر:

مرحوم تابش مدیری توانمند و بی علاقه به خودنمایی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم تابش ک مدیر توانمند و در عین حال بی حاشیه و بی علاقه به خودنمایی ساخته بود.

مرحوم تابش مدیری توانمند و بی علاقه به خودنمایی بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: مدیری شایسته، توانا، دلسوز و مورد اعتماد مسئولین نظام بود. سابقه سالها کار اجرایی در استانداری، در وزارت مسکن و در بنیاد مسکن از وی یک مدیر توانمند و در عین حال بی حاشیه و بی علاقه به خودنمایی ساخته بود.

متن کامل پیام تسلیت باهنر در پی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّالله و انّاالیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید. ایشان مدیری شایسته، توانا، دلسوز و مورد اعتماد مسئولین نظام بود. سابقه سالها کار اجرایی در استانداری، در وزارت مسکن و در بنیاد مسکن از وی یک مدیر توانمند و در عین حال بی حاشیه و بی علاقه به خودنمایی ساخته بود. حضور بی تکلف وی در تمام مشکلاتی که برای مردم پیش می آمد همچون سیل و زلزله و ... نشان از دردآشنا بودن آن مرحوم داشت و البته که همواره منشا خدمات موثر و موجب نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردم محروم جامعه بود. اینجانب درگذشت این مدیر پاکدست و بی توقع را به عموم ملت شریف ایران، بالاخص همکاران و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض می نمایم. 

امیدوارم که خداوند متعال اجر و پاداش خدمات بی شائبه ایشان را در آخرت مقدر فرماید و برای روح آن مرحوم علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم. 

محمدرضا باهنر»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه