English

آمد و رفت دولت‌ها نباید در خدمت به مردم وقفه ایجاد کند

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه مردم ما درگیر بازی جناحی نیستند، گفت: خدمت به مردم باید مستمر باشد و آمد و رفت دولت‌ها نباید در خدمت وقفه ایجاد کند زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.

آمد و رفت دولت‌ها نباید در خدمت به مردم وقفه ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اگر کار برای خدا انجام شود و درگیر مباحث جناحی نشویم و از استعدادها و توان خود برای نظام استفاده کنیم خدا به کارهای ما برکت می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم نباید با آمد و رفت دولت‌ها دچار وقفه شود، افزود: بنیاد مسکن در کشور کارهای خوبی انجام داده و امیدواریم که همه دوستان در عرصه‌هایی که مشغول خدمت هستند خدمت‌های‌شان را شفاف و خالص برای خدا انجام دهند و از اهل بیت(ع) کمک بگیرند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه اگر کار خود را درست انجام دهیم هم مردم می‌پسندند و هم مورد رضایت خدا است، گفت: خدمت‌ها باید مستمر باشد و اینطور نباشد که با آمد و رفت دولت ها تغییر کند زیرا ما مدیون مردم هستیم و در قبال این مردم مسئولیت داریم بنابراین اصل مردم هستند و نگاهمان باید خدمت به مردم باشد.

وی ادامه داد: کاری که شهید سلیمانی انجام داد این بود که کارهای خود را منحصر به آمد و رفت افراد نکرد و خدا هم نتیجه‌اش را به او داد و همه مردم قدردان زحمات و مجاهدت‌های او بودند.

سعیدی با بیان اینکه مردم ما درگیر بازی جناحی نیستند، گفت: هر جناحی که خوب کار کند مردم به او رأی می‌دهند و اگر خوب و با صداقت کار کنیم خیلی از حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌ها هم تمام می‌شود.

همچنین علیرضا تابش در این دیدار با بیان اینکه ما در بنیاد مسکن چند کار کلیدی انجام می‌دهیم، اظهار کرد: در سراسر کشور در روستاها بحث مسکن روستایی را دنبال و سالی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را بهسازی و نوسازی می‌کنیم و امسال نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی با کارمزد ۵ درصد به مسکن روستایی اختصاص داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در شهرها هم از سال پیش طرح اقدام ملی مسکن را شروع کردیم که ۵۰ هزار واحد سهم ما شد به این صورت که زمین را اجاره ۹۹ ساله و وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود بانکی و بازپرداخت ۲۰ ساله می‌دهیم که در این طرح در استان قم ۵۰۰ واحد تقریبا تکمیل شده و ۲ هزار واحد را هم امروز کلنگ زدیم و خوشبختانه حرکت خوبی در امر مسکن آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از اقدامات دیگر بنیاد مسکن را طرح مسکن محرومین عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۱۰ هزار واحد را در روستاهای سطح کشور شروع کردیم که ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌دهیم و ۳۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض انجام می شود که بیش از ۵۰ درصد این‌ واحدها تمام شده است و بقیه هم تا پایان سال تمام می‌شود.

در ابتدای این دیدار نیز داریوش بلدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به واگذاری زمین برای مسکن روستایی به همراه پرداخت وام با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله، گفت: ما در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه زمین و مسکن روستایی نداریم و به هر فردی که شرایط را داشته باشد زمین و وام تعلق می‌گیرد.

وی از جمله کارهای دیگری که در روستاها انجام می‌شود را سنددار کردن زمین‌ها و خانه‌های مسکونی روستایی عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت و شورای اسلامی ۷۰ درصد واحدهای مسکونی در روستاهای قم را سنددار کرده و این سند هم مشکلات ملکی را بر طرف می‌کند و هم برای اخذ تسهیلات به روستایی‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با بیان اینکه تمام روستاهای استان طرح هادی دارند و متوسط پیشرفت فیزیکی طرح هادی در روستاهای استان ۶۵ درصد است، افزود: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ واحد روستایی که بر اثر بارندگی‌ها آسیب دیده بودند به هر کدام وام ۱۵ میلیونی تعمیرات مسکن داده شده و در مجموع با اقداماتی که بنیاد مسکن در روستاها انجام می‌دهد شاهد مهاجرت معکوس به روستاها هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی