English

نخستین سالگرد آیت الله رسولی محلاتی برگزار شد

مراسم اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

نخستین سالگرد آیت الله رسولی محلاتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور آقایان: حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم, مهندس بلدی مدیرکل, رئیس اداره حراست, معاونین پشتیبانی , مسکن شهری و مسکن روستایی و سایر کارکنان در محل نمازخانه بنیاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

 در این مراسم حجت الاسلام میرعمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اظهار داشت: ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله رسولی محلاتی بود.

وی افزود: آیت‌الله رسولی محلاتی از یاران امام راحل و امین مقام معظم رهبری بود که در طول ۴۰ سال فعالیت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آثار و برکات بسیاری از وی به جا مانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با اشاره به نقش این شخصیت برجسته، سخت‌کوشی و بهره‌گیری بی‌نظیر از فرصت‌ها را از خصوصیات بارز آیت الله رسولی محلاتی برشمرد.

وی گفت: این روحانی عالیقدر عمر با برکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام نمود و آثار قلمی فروانی از خود بجای گذاشت و از یاران نزدیک امام راحل و عظیم الشأن محسوب می‌شود و تا آخرین روزهای عمر در کنار رهبر معظم انقلاب مشغول خدمت به نظام بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: بی‌شک مجاهدت‌های مخلصانه و تاثیرگذار آن عالم وارسته در آموزش و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی، ماندگار و منشأ برکات بی‌شماری خواهد بود.

لازم به ذکر است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیا استان به اتفاق مدیرکل , معاونین و کارکنان بنیاد استان بر سرمزار آن عالم ربانی حاضر شدهوبا قرائت فاتحه برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی