English

سرلشکر صفوی:

حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد امیدآفرین است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه الشریف )

سلام علیکم و رحمه الله

انتصاب جنابعالی توسط رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضائیه که مهمترین رکن عدالت گستری نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اشراف جنابعالی بر دستگاه قضا در کنار علم و عمل توأم با تجربیات ارزشمند آن عالم وارسته در سطوح مختلف امر قضا، پشتوانه ارزشمندی است که ان شاء الله حرکت مؤثر، سازنده و مقتدرانه قوه قضائیه در گام دوم انقلاب اسلامی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری تضمین می‌کند.

گستردگی و تنوع ماموریتی دستگاه قضایی در ارتباط با آحاد جامعه و لزوم صیانت از حقوق مردم در کنار استقلال و تاثیر ناپذیری قوه قضائیه و قضات شریف آن در برقراری عدالت باعث خواهد شد تا بازنگری در روندها و ساختارهای موجود و تقویت نظام‌های کارآمد همواره با شتاب بسیاری پیگیری گردد و امید واثق مردم بر آن است که با حضور جنابعالی بر این مسند مهم و تاثیر گذار و باهمت بدنه دستگاه قضایی این امور با جدیت بیشتری پیگیری گردد.

یقینا تشدید احکام قضائی در ارتباط با فساد در سطوح و رده‌های مختلف و مرتبط با امنیت جان و مال و ناموس آحاد ملت شریف ایران و همچنین احکام قضائی مرتبط با سران اشرار و مواد مخدر مورد انتظار مردم بوده و در جامعه امید بخش می باشد و یکی از آرزوهای ملت شریف ایران را در امر سلامت و عدالت قضائی تحقق می بخشد و همچنین می تواند رویه عدل گستری جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به الگویی برای سایر دولت ها و کشورهای اسلامی نماید.

اینجانب از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی جنابعالی را در اجرای مسئولیت‌های خطیر فراروی تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی