English

قناعتی در نشست خبری:

اولویت شورای وحدت ریاست جمهوری است نه شورای شهر

نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت: تمام سعی و تلاش افرادی که در شورای وحدت حضور دارند، این است که تلاش کنند مردم حضور حداکثری داشته باشند.

اولویت شورای وحدت ریاست جمهوری است نه شورای شهر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، ابوالفضل قناعتی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در نشست انتخاباتی شورای وحدت اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین بحث شورای وحدت توجه به منویات رهبری به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات است، تمام سعی و تلاش افرادی که در شورای وحدت حضور دارند، این است که تلاش کنند مردم حضور حداکثری داشته باشند.

وی افزود: دومین بحث در شورای وحدت در خصوص انتخابات ریاست جمهوری است؛ حدود ۳ ماه است که افراد بررسی می‌کنند از چه کسی حمایت شود، همیشه بحث این بوده که اگر آقای رئیسی کاندیدا شوند شورای وحدت به طور کامل پشت وی باشد، شورای وحدت در تبلیغات مجلس خبرگان و شورای شهر کم تر ظاهر شده است؛ چراکه اولویت شورای وحدت انتخابات ریاست جمهوری است و تمام ظرفیت‌های خودمان گذاشتیم تا آقای رئیسی رئیس جمهور شود تا مشکلاتی که در این ۸ سال گریبان گیر ما شده است بتوانیم پشت سر بگذاریم.

وی گفت: شورای وحدت بیش از ۳۰۰ نفر از افراد را برای انتخابات شورای شهر با ۴ شاخص انقلابی‌گری، مردم داری، تخصص گرایی و دین مداری مورد بررسی قرار داده و به ۲۱ نفر نهایی رسیده است که تمام این افراد سابقه مدیریت در حوزه شهری دارند و موضوع جوان گرایی، سهم بانوان، حضور افراد با تجربه در این ترکیب ۲۱ نفر لحاظ شده است.

قناعتی گفت: تهران مشکلات زیادی دارد و موضوعی که باید به آن توجه کرد رسیدن به درآمد پایدار است. جلوی اشتباه شورای شهر پنجم که افزایش عوارض است حتما باید گرفته شود، چراکه مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند و باید در شورای ششم به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشیم. امیدواریم با مجلس انقلابی و ان شاءالله دولت انقلابی برای یک بار مدیریت شهری یکپارچه را با همسو شدن تمام جریان‌ها تجربه کنیم.

قناعتی  گفت: مافیای قدرت از طریق انتشار برخی از لیست ها مشخص می شود، برخی از لیست هایی که منتشر می شود نشان می دهند پایبند به فرآیندی که خودشان لحاظ کردند نبودند. شورای ائتلاف قانونی گذاشته بود که ۸۴ نفر افراد از طرف مردم انتخاب شدند در لیستشان قرار گیرد، نباید به انتخاب مردم دهن کجی کنند. بعد می آیند خانم بزرگواری که خانواده ایشان برای تمام مردم عزیز هستند را در لیست قرار دادند، چراکه به اسم انقلاب گری این خانم بزرگوار در لیست شورای ائتلاف قرار گرفت، با وجود اینکه این خانم و خانواده محترمشان برای تمامی مردم محترم هستند؛ اما در نهایت شورای ائتلاف رسوا شد.

وی ادامه داد: آقای سروری، آقای چمران چرا پایبند به لیست حزب خودتان نیستید؟ این چه بداخلاقی است که می کنید؟ چرا وقتی نام شما در لیست های مختلف قرار می گیرد واکنشی نشان نمی دهید؟ این چه جریان انقلابی است که برعکس منویات رهبری رفتار می‌کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی