English

در جلسه شورای شهر مطرح شد

شهرداری از پس برج‌ساز معروف بر نمی‌آید

اعضای شورای شهر تهران از تبدیل منطقه یک به پارکینگ متحرک گلایه کردند.

شهرداری از پس برج‌ساز معروف بر نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، مختاباد صبح امروز در سیصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه یک با بیان اینکه متاسفانه شاهد اتفاق ساخت و ساز معکوس در شهر تهران هستیم، گفت: در همه کشورهای دنیا مرکز شهر محل ساخت و سازهای بلندمرتبه است؛ اما در تهران شاهد این هستیم که مراکز تجاری در اطراف تهران ساخته می‌شود و مرکز شهر نیز به مرور به بافت فرسوده بدل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تنها شاهد رونق ساخت و ساز در مناطق یک تا سه هستیم، گفت: تمام ساخت و سازها در 10 درصد مساحت تهران انجام می‌شود و مابقی تهران نیز در حال تبدیل شدن به بافت فرسوده هستند.

رییس کمیته هنری شورای شهر تهران با اشاره به یک مورد ساخت و ساز در منطقه یک گفت: یک برج ساز معروف در حال برج ساختن در یک کوچه است و متاسفانه شاهد هستیم که هیچ اهمیتی به زندگی مردم نمی‌دهند به گونه‌ای که شهرداری نیز از پس آن بر نمی‌آید.

 ابوالفضل قناعتی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه یک برج ساز معروف در خیابان عمار در حال ساختن برجی 16 طبقه است، گفت: متاسفانه این برج‌ساز معروف 30 درصد مصوبه برج‌باغ را رعایت نکرده و حتی از سطح اشغال نیز فراتر رفته است.

وی در مورد ترافیک پروژه‌های بزرگ تجاری در حال ساخت و فعالیت در منطقه یک نیز گفت: این پروژه‌های بزرگ سر و ته ندارند و منطقه یک را به یک پارکینگ متحرک تبدیل کرده‌اند.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران افزود: باید یک جلسه فوق‌العاده‌ای در منطقه یک برگزار کنیم تا در مورد شرایط این منطقه تصمیم نهایی بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه