English

محسنی‌ اژه‌ای:

مردم علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری رقم خواهند زد

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مردم روز ۲۸ خرداد علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری رقم خواهند زد.

مردم علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در جلسه ستاد انتخابات شورای نگهبان اظهار کرد: دهه کرامت را گرامی میدارم و امیدوارم آنچه رضای حضرت حق است بر قلب و جسم ما جاری شود.

وی افزود: از همه کسانی که دست‌اندرکار انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و مردم آن هستند صمیمانه تشکر می‌کنم و با غیرت دینی و احساس دینی روز ۲۸ خرداد علی رغم خواست همه شیاطین کوچک و بزرگ انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند، اولویت‌ها را تشخیص می‌دهند و در روز انتخابات به هرکس که برای این نظام و مردم مفید است رای خواهند داد.

معاون اول قوه قضاییه متذکر شد: از همه کسانی که امر اخذ رای و اطمینان بخشی را برای مردم فراهم کردند تشکر می‌کنم،  ناظران انتخابات از روز ۲۸ خرداد تا پایان انتخابات کار حساسی و فشرده‌ای پیش رو دارند، اما نباید خستگی بر آن‌ها چیره شود.

وی در پایان گفت: مردم کشورمان آگاه هستند و قطعا هیچ مشکلی در روز رای گیری پیش نخواهد آمد، اما باید مشکلات احتمالی را به نیرو‌های ذیربط اطلاع دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه