English

حجت الاسلام محسنی اژه ای:

اقتصاد ما بر پایه تعاونی‌ ها و مردم است

معاون اول قوه قضاییه گفت: اقتصاد ما بر پایه تعاونی‌ها و مردم است؛ دیگر مشارکت مردم در سیاست قابل ذکر نیست.

اقتصاد ما بر پایه تعاونی‌ ها و مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه شورای عالی استان‌ ها ضمن گرامیداشت اربعین حسینی اظهار کرد: خدا را بابت همه نعمت‌هایش شاکر هستم که زیر چتر ولایت فقیه تنفس می‌کنیم، امیدوارم با عنایت پرودگار پاسدار خون‌های ناحق ریخته شده باشیم.

وی با بیان اینکه آنچه از صدر اسلام تا امروز به دست ما رسیده همه خون‌های ریخته شده در زمان غیبت است، افزود: امروز باید فرصت را مغتنم شماریم به مردم خدمت کنیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت:  در مکتب اسلام بر رعایت حقوق مردم و تکیه بر توانایی‌های آن‌ها بسیار تأکید شده است. ببینید در اسلام چه میزان حق الناس مهم است و بدانید چقدر اسلام بر اجتماعات توجه دارد، زیرا قوانین موجود در اجتماعات در کارهای انفرادی وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مشاهده کنید که در قانون اساسی چقدر بر مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تأکید شده است.

وی افزود: اقتصاد ما بر پایه تعاونی‌ها و مردم است؛ دیگر مشارکت مردم در سیاست قابل ذکر نیست.

معاون اول قوه قضاییه گفت: هرجا بر مردم تکیه کردیم و آن‌ها را در کار‌ها شرکت دادیم، مشکلات پیش نیامد و هرجا مردم نبودند ما مشکلات بسیار داشتیم، لذا باید بدانید کار‌های مردمی کم هزینه است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: نباید در جامعه به گونه‌ای القاء شود که فساد در برخی از دستگاه‌ها سیستماتیک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه