English

سلیمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

نقش ستادهای مردمی در خلق مشارکت حداکثری غیرقابل انکار است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ستادهای مردمی در انتظام بخشی و مشارکت حداکثری نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

نقش ستادهای مردمی در خلق مشارکت حداکثری غیرقابل انکار است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق رأی اصل مهم انتخابات است، اظهار کرد: روز جمعه حماسه بزرگ دیگری در کشور رقم خواهد خورد که تکلیف کشور در چهارسال آینده را مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهمین نخستین دولت گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، فضای ایجاد شده ناشی از بیماری کرونا و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شد که شور انتخاباتی آنگونه که باید در کشور رقم نخورد.

نماینده مردم دلیجان و محلات با اشاره به جایگاه ستادهای مردمی در شورانگیز کردن فضای انتخابات و کمک به انتخاب اصلح گفت: انتخابات عرصه حضور مردم است و آنها هستند که به انتخابات معنا می‌دهند و جهت آن را تعیین می‌کنند.

وی افزود: ستادهای مردمی در انتظام بخشی و  مشارکت حداکثری نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

سلیمی با بیان اینکه عرصه مشارکت مردمی جایی نیست که دولت‌ها بتوانند در آن موفق عمل کنند، گفت: خلاقیت‌هایی که در ستادهای مردمی دیده می‌شود، می‌تواند نشاط اجتماعی و شکوه بی‌نظیری در عرصه حضور مردم پای صندوق‌های رأی ایجاد کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های مردمی دوران انقلاب خاطرنشان کرد: جمعیت‌های میلیونی با مدیریت خود مردم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زنند، بنابراین انتخابات عرصه مردم است و فعالیت‌های مردمی می‌تواند در افزایش مشارکت بسیار مؤثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه