English

محسن رضایی:

بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم

بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم

به گزارش خبرگزاری موج، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پیامی در قالب یک رشته توئیت، نوشت: ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده‌ای روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

وی تاکید کرد: نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردمند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رای و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس جمهور همه شما باشم نه یک جناح خاص.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم، نوشت: در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه