English

رضایی در جمع خبرنگاران:

ارتقای جایگاه ایران در منطقه برای ما مهم است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارتقای جایگاه ایران در منطقه برای ما مهم است. در نظر داریم، در جنوب غربی ۲۵ کشور را با ایران متحد کنیم.

ارتقای جایگاه ایران در منطقه برای ما مهم است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محسن رضایی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور بیان کرد: مسائل آینده و آنچه پیش روی مان است را باید ببینیم.
وی افزود: ۵۰ سال است که رشد اقتصادی پایین است، تورم و بیکاری داریم این وضعیت نباید ادامه یابد ادامه این روند خیانت است و ما برنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا ثبات اقتصادی را برگزدارنیم. معیشت برای ما اولین نگرانی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات لازم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد: ارتقای جایگاه ایران در منطقه برای ما مهم است. در نظر داریم، در جنوب غربی ۲۵ کشور را با ایران متحد کنیم؛ صلح و امنیت و برادری را تثبیت کنیم که نیازی به ورورد کشور‌های دیگر به این منطقه نباشد. سیاسیت همسایگی برای ما مهم است.
رضایی با بیان اینکه یکی از معنا‌های نه شرقی و نه غربی، توازن است، گفت: افتادن به دام هر یک از این کشور‌ها برای ما مهم است. در این روزها، کسانی که آمدند اینجا که خودشان مسبب مشکلات کشور بودند و چه تراژدی کمدین واری را ایجاد کردند و یک عده آمدند اینجا و زیر گریه زدند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع آقای رئیسی کنار می‌روید، گفت: جبهه انقلاب با قدرت در این انتخابات وارد شده و با قدرت ادامه می‌دهد و آنچه برای مهم است رای مردم است. رای مردم است که تعیین می‌کند چه کسی رئیس جمهور شود و دیگر مثل گذشته پرده پوشی نمی‌کنیم و صادقانه همه چیز را به مردم خواهیم گفت تا یک انتخابات موثر و باشکوه در همین ایام کرونا داشته باشیم و دولتی پاسخگو و کارآمد شکل دهیم.

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه