English

سعید محمد در جمع خبرنگاران:

دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است/ رئیسی بیاید تصمیم می گیرم

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌ معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.

دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است/ رئیسی بیاید تصمیم می گیرم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سعید محمد  فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: حضور در روز اول عزم و جزم بنده را برای جضور در انتخابات نشان می‌دهد.

وی افزود: لازم است با توجه به بی عدالتی و مشکلات مردم یک تحول جدی در کشور شکل بگیرد چرا که مردم امروز از بی مدیریتی ناراحت هستند و سفره آنها بسیار کوچک شده است.

محمد تصریح کرد: ما به دنبال تحول اساسی هستیم و سعی داریم با جوانگرایی و استفاده از تجربیات بزرگان در انتخابات وارد عمل شویم.

وی با اشاره به اینکه برنامه خوبی را دارم و تیم خودم را قبل از انتخابات معرفی خواهم کرد، خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی را برای دهک‌های پایین، مسئله مسکن، بورس و‌ صنعت خودرو در نظر گرفتیم.

محمد با بیان اینکه با رویکرد تولید محور وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شده است تاکید کرد: از همه ایرانیان خارج از کشور تقاضا داریم با ما در ساخت ایران همکاری داشته باشیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد با حل مشکل مسکن و اشتغال در جهت حل مشکلات مردم وارد عمل شویم و ما با شعار توجه به همسایگان و نگاه به شرق اقدامات خود را انجام می‌دهیم و نگاه مبتنی بر برنامه ۱+ ۵ را قابل قبول نمی دانیم.ثبت نام سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

محمد اظهار کرد: امیدوارم مردم از سرباز خودشان حمایت کنند.

محمد در پاسخ به سوالی مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید گفت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می کنم.

محمد تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.

*دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم

محمد تاکید کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد اما این را باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

وی درباره اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته اید، گفت: از نظر بنده در شان رهبری نیست که ما این روند را انجام دهیم هرچند بعضی ها مشورت‌هایی را انجام دادند اما ما براساس بیانیه گام دوم در این مسیر گام برداشتیم.ثبت نام سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه