English

بیانیه جبهه‌ همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) به مناسبت روز قدس

جبهه‌ همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) به مناسبت روز قدس بیانیه داد.

بیانیه جبهه‌ همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری موج، جبهه‌ همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) به مناسبت روز قدس بیانیه داد. متن بیانیه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

روز قدس بیانگر آرمان آزادی فلسطین و روحیه‌ی تظلم خواهی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است. نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام توسط معمار کبیر انقلاب، نشان از ژرف نگری و تفکر ایشان در مقابله با استکبار جهانی بوده و ریشه در شریعت اسلامی دارد. مراسم روز قدس نه تنها در ایران بلکه در حدود یکصد کشور دنیا برگزار می‌شود. درحالی که در برخی از کشورها مسئولینی قرار دارند که از جمله مدعیان دروغین حقوق بشر محسوب می شوند و حاضربه برگزاری این مراسم در کشور خود نیستند و این برنامه گاهاً به صورت غیر رسمی و زیرزمینی برگزار می گردد.

بخشی از سیاست خارجی جمهوری اسلامی حمایت از تمامی مردم مظلوم و ستم‌دیده‌ی جهان از جمله فلسطین است که از فردای پیروزی انقلاب به عنوان یک مطالبه‌ از جامعه جهانی مطرح گشت؛ به طوریکه امام راحل ما رژیم صهیونیستی را به عنوان غده‌ی سرطانی و فرزند نامشروع شیطان بزرگ آمریکا معرفی می کند. در این چهار دهه‌ی پس از پیروزی انقلاب، سیاست جمهوری اسلامی در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی هیچ وقت دچار تزلزل نشده و همواره به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است. رهبرعظیم الشان انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در سخنرانی های خود از نابودی این کشور جعلی در آینده ای نزدیک خبر داده و می فرمایند درخواست برای محو اسرائیل به معنای نابودی یهودیان نه تنها نیست بلکه مردم فلسطین، از مسلمان و پیروان مسیحیت گرفته تا یهود باید بتوانند سرنوشت خود را تعیین کرده و دولت انتخاب کنند.  

در سالهای اخیر رژیم اشغالگر قدس با کمک به نیروهای داعش به صورت مستقیم و با برانگیختن اختلافات مذهبی و قومی در جهت چند پارگی و عدم اتحاد کشورهای مسلمان کوشیده است و همواره سعی کرده با تحریک تعدادی از مقامات کشورهای عرب خلیج فارس آنها را بر علیه جبهه مقاومت اسلامی بشوراند. خوشبختانه رهبر فرزانه انقلاب مدت هاست که با هوشیاری دست تفرقه افکنی این رژیم آپارتاید را برای مردم منطقه باز نموده است.

هنوز چندی نیست که دستان پلید این رژیم به خون پاک دانشمند ایرانی شهید فخری زاده آغشته شده و آنها در تلاش اند که با ترورها و خرابکاری‌های متعدد جلوی پیشرفت و عظمت ایران اسلامی عزیز را بگیرند اما نمی دانند که مردم ایران هرگز تسلیم چنین رفتارهای مذبوحانه ای نخواهند شد.

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی( همنا) ضمن محکوم کردن رژیم اشغالگر قدس این نکات را یادآور می‌شود که:

۱- سرزمین فلسطین متعلق به ساکنان اصلی آن است نه یک فرقه‌ی تروریست بین‌المللی به نام صهیونیسم.

۲- حق تعیین مالکیت سرزمین فلسطین باید برعهده‌ی ساکنان اصلی آن باشد و نه سازمان‌های بین‌المللی که خود صهیونیست‌ها پدرخوانده آنها هستند.

3- حق بازگشت فلسطینی های رانده شده از سراسر دنیا به موطن خود و انتخابات شفاف برای تعیین دولت.

4- تخریب تعمدی اماکن تاریخی از جمله گورستان های مسلمانان در درگیری ها گواه پاک سازی قومی - هویتی مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس است و جا دارد که سازمان جهانی یونسکو به آن ورود پیدا کند.

5- تعقیب قضایی مقامات رژیم جعلی توسط محاکم بین المللی برای جنایت علیه بشریت و قتل عام مردم مظلوم فلسطین.

جبهه‌ی همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) از مردم ایران اسلامی می‌خواهد با توجه به شرایط بیماری همه گیر کرونا و عدم حضور در خیابان‌ها، یاد شهدای هسته ای و محور مقاومت اسلامی اللخصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری زاده و جاوید الاثر احمد متوسلیان را گرامی داشته و از طریق فضای مجازی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مردم جهان برسانند.

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه