English

لطفی در نشست تخصصی «آزادی قدس نزدیک است» :

آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطین نیست و آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد که دروازه‌ای برای گام‌های بزرگتری است.

آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نشست تخصصی به مناسبت یوم الله قدس با عنوان «آزادی قــدس نـزدیـک اسـت» با حضور و گفت‌وگوی خالد قدومی «نماینده جنبش حماس در ایران»، ناصر ابو شریف «نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران»، سید عبدالله صفی‌الدین «نماینده حزب الله لبنان در ایران»، حسین رویوران «معاون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین» و نصرت‌الله لطفی «قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور» بدون حضور جمعیت و با حضور برخی از خبرنگاران  و رسانه‌های جمعی شاخص برگزار شد.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن پاسداشت یوم‌الله روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال هفتاد و سومین سال اشغال فلسطین و شکل‌گیری نظام سلطه و خبیث رژیم صهیونیستی است. امام خمینی رحمت‌الله آخرین جمعه را روز قدس نامیدند و این نقطه عطفی برای مردم مظلوم فلسطین برای دادخواهی و دفاع و ادامه مبارزات آن‌ها شد.

وی ادامه داد: روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطین نیست و آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد که دروازه‌ای برای گام‌های بزرگتری است. آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان و دفاع از فلسطین همان دفاع از اسلام است.

لطفی ادامه داد: یکی از اهداف نظام سلطه فراموشی روز قدس بود، اما ابتکار نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس موجب شد که مسأله قدس به فراموشی سپرده نشود. ما افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی پرچمدار دفاع از قدس شریف است و مردم ایران نشان دادند در هر شرایطی هرگز از برپایی راهپیمایی روز قدس غفلت نکرده اند. ایران اسلامی با شجاعت اعلام کرد با هر امکانی و در هر شرایطی، از مردم فلسطین حمایت می کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: محدودیت کرونا موجب نمی شود روز قدس به فراموشی سپرده شود.  مردم امسال مثل سال قبل از شرکت از راهپیمایی محروم هستند. ما همه امکانات را در سراسر کشور برای برگزاری روز قدس آماده کرده بودیم اما شیوع موج چهارم کرونا امکان حرکت میدانی را فراهم نکرد. ولی دست روی دست نگذاشته بلکه از بستر رسانه و فضای مجازی در داخل و خارج کشور برای گرامیداشت روز قدس استفاده کرده ایم.

وی افزود: کنگره بین‌المللی روز قدس نیز در حال برگزاری است. در خیابان هایی که نام قدس و فلسطین دارند یا سال های گذشته راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شده است، پرچم فلسطین به اهتزاز درمی‌آید و پرچم آمریکا و رژیم صهیونسیتی به آتش کشیده می شود. همچنین ده ها برنامه فرهنگی برگزار می شود. رهبری معظم انقلاب نیز در روز قدس سخنرانی خواهند داشت و از رهنمودهای ایشان استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه