English

آئین روز جهانی قدس بدون حضور فیزیکی برگزار خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از عدم برنامه حضوری و میدانی همزمان با روز جهانی قدس خبرداد.

آئین روز جهانی قدس بدون حضور فیزیکی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ‌ نصرت الله لطفی روز پنج شنبه در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم افزود: امسال با وجود برگزار نشدن راهپیمایی مرسوم و متداول روز قدس ولی فضای استان کاملا یک فضای متناسبی با این روز می‌باشد.

 وی اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌های مجازی و تبلیغاتی گسترده ای در داخل و خارج کشور پیش بینی شده اما انتظار ویژه ای از شهر قم وجود دارد.

لطفی ادامه داد: همه محافل، برنامه‌ها، تبلیغات، بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و سیما و منظر شهری متناسب با این روز خواهد شد و همگان فضای دفاع از مظلوم و قبله نخست مسلمانان و مردم تحت ستم رژیم جعلی صهیونیستی را به نمایش خواهند گذاشت.

لطفی خاطرنشان کرد: برای روز قدس امسال نشست‌های عدیده ای تحت کنگره بین المللی پپیش بینی شده که سال قبل نیز انجام شد و بیش از ۴۰ کشور در آن حضور داشتند.

وی افزود: در یکی از همایش‌هایی که روز قدس سال قبل به ریاست مدیر حوزه‌های کشور در شهر قم انجام، و امسال نیز ادامه دارد شخصیت‌های سیاسی و مذهبی بیش از ۱۸ کشور و همچنین جبهه مقاومت سخنران آن بودند و میلیون‌ها مخاطب نیز در جهان اسلام آن را دنبال می کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر ضرورت انجام کارهای نمادین در روز قدس بیان داشت:  روز قدس شامل حرکت جمعیت و اجرای گروه سرود نخواهیم داشت ولی در بقیه ساعت‌ها با تبلیغات شهری فضاسازی‌های لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها که برای قم و همچنین به صورت فراگیر برای کل کشور در دستور کار است، به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ و برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میدان‌ها و خیابان‌های نامگذاری شده به نام فلسطین است.

وی با طرح پیشنهادی تصریح کرد: در این روز خودروهایی که در شهر تردد می کنند پرچم فلسطین در آنها برافراشته شده و دست نوشته‌های علیه اسرائیل نیز نصب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم همچنین تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی رویکرد خود را به هر آنچه که برای بزرگداشت روز قدس و زنده نگه داشتن این روز ممکن است متمرکز کنند.

وی افزود: با هم افزایی داخل و خارج کشور و مشورتی که با رده‌های بالای جبهه مقاومت داشتیم یک شعار و هشتگ واحد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی تحت عنوان آزادی‌ _ قدس _ نزدیک است انتخاب شده که جنبه امیدآفرینی و تهاجمی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه