English

اعلام مسیرهای راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قم مسیرهای راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج قم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت دهه فجر تا به امروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین حضور و همکاری قشرهای مختلف مردم و مسئولان به اجرا گذاشته شده است با تبیین برخی از آیین ها و جشن هایی که برای روزهای باقیمانده از این ایام مبارک تدارک دیده شده است افزود: به مناسبت شب ولادت فاطمه حضرت زهرا (س) یک برنامه سراسری با محوریت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و آستان قدس رضوی تحت عنوان به لطف مادر انجام می شود.

نصرت الله لطفی در ادامه با بیان اینکه این آیین با خواندن دعای پرفیض توسل برای رفع بیماری کرونا همراه است گفت: جشن شکوه صبر و شکر که ترجمه آیه صبار و شکور کلام الله مجید است نیز از دیگر برنامه هایی است که با محوریت این ۲ آستان مقدس در دستور کار می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تاکید بر خاص و ویژه بودن دهه فجر امسال به دلیل تقارن با میلاد حضرت زهرا س خاطرنشان کرد: بر خلاف سال های گذشته که در ایام فاطمیه قرار داشتیم و ضرورت حفظ حرمت این ایام نیز محدودیت هایی را در برپایی جشن ها ایجاد کرده بود امسال سالگرد پیروزی انقلاب مزین به این میلاد فرخنده است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش مجازی هر خانه یک پرچم به منظور تشویق مردم به نصب یک پرچم سه رنگ نظام اسلامی تزیین شده به کلمه جلاله الله اکبر بر سر در خانه هایشان گفت: نورافشانی و تکبیر شب ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه ها است که در خصوص نحوه انجام آن اطلاع رسانی می کنیم.

لطفی همچنین با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط کرونایی متفاوت از سال های گذشته است از این رو هماهنگی های بیشتری را نیز طلب می کند تصریح کرد: همچنان که عزاداری های محرم و صفر سال جاری در تاریخ ماندگار شد مردم یک ۲۲ بهمن حماسی، پرشور و ماندگار را نیز رقم خواهند زد.

وی با یادآوری اینکه در ۲۲ بهمن امسال راهپیمایی و تجمع نخواهیم داشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان سر آغاز حکومت خدا بر جهان با سازماندهی، فراخوان و حضور مردم همیشه در صحنه به صورت موتوری و خودرویی می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه برای موتور سیکلت ها و خودروهای شرکت کننده در این راهپیمایی مسیرهای جداگانه ای پیش بینی شده است افزود: سپاه علی بن ابیطالب (ع) و نیروهای بسیج هدایت موتورها و همچنین نیروی انتظامی نیز هدایت خودروها را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: برای حرکت موتورها مسیر میدان شهید مطهری، خیابان آذر، ۴۵ متری عمار و یاسر، خیابان انقلاب اسلامی و در نهایت یک لاین بلوار پیامبر اعظم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسیر خیابان اراک، پل نیروگاه، پل حجتیه، بلوار بهار، میدان شهدا و میدان روح الله نیز مختص حرکت خودروها است.

وی افزود: در میدان روح الله و مجاور بیت تاریخی امام راحل یک جایگاه مناسب برای هدایت این حرکت ایجاد، و برنامه اجرای گروه سرود، سردادن شعار، قرائت قطعنامه و پخش سخنرانی نیز در این مکان است.

لطفی خاطرنشان کرد: به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب به ۴۲ تَن که با خلاقیت و ابتکار عمل موتور و خودروی خود را برای این راهپیمایی زینت ببخشند نیز جوایزی اهدا می شود.

وی افزود: در روز شانزدهم بهمن همه گلزارهای شهیدان در قم همزمان با ۱۹ هزار مزار شهید در اقصی نقاط کشور گلباران خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: گلباران مسیر تردد موتورها و خودروها به وسیله بالگرد نیز از جمله برنامه هایی است که با هدف خیرمقدم گویی به راهپیمایان صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه