English

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در گفت و گو با خبرگزاری موج:

ادامه دهنده راه شهید حجازی و سلیمانی تحت داعیات رهبری هستم

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: با توفیق الهی ادامه دهنده راه شهید حجازی و سلیمانی در رکاب سردارقاآنی و تحت داعیات رهبری خواهم بود.

ادامه دهنده راه شهید حجازی و سلیمانی تحت داعیات رهبری هستم

سردارسرتیپ پاسدار محمد رضا فلاح زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: شهید حجازی از افراد مبارز انقلاب اسلامی بر علیه رژیم ستم شاهی بود و مدتی در سیاه چاله‌ها زندانی بود و در دوران دفاع مقدس یکی از چهره های اثر گذار در حوزه فرماندهی و هدایت رزمندگان بود.

وی تصریح کرد : سردار حجازی خدمات بسیار اثر گذاری در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه بسیج و سازماندهی بسیج ارتش بیست میلیونی بوده و تلاش های خالصانه ای داشتند.

جانشین سردار حجازی ادامه داد: پس از آن در جبهه مقاومت با کمک سردار سلیمانی در دفاع از حرم حضرت زینب «سلام الله علیها» تلاش‌های زیادی نمودند و دشمنان صهیونیستی و دشمنان نیابتی صهیونیست‌ها را به نابودی کشاندند.

سردار فلاح زاده در ادامه به ویژگی های شخصیتی جانباز شهید اشاره کرد و گفت: وی فردی عابد، مجاهد و متخلق به اخلاق الهی بود و ویژگی های یک انسان کامل را داشت و مجاهد فی سبیل الله بود و در انتها قتیل فی الله  شد و با سید الشهدا مشهور گردید.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم خدا توفیق بدهد که بتوانم راه شهید حجازی و سلیمانی را در رکاب سردار قاآنی تحت داعیات و رهبر عزیزمان ادامه بدهم و مورد رضایت حق و تایید بقیه الله باشم.

شایان ذکر است؛ در پی شهادت سردار رشید اسلام جانباز سرافراز سرلشکر پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی ، به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و با موافقت و تصویب  فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) ، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت "جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه" منصوب شد .

به گزارش موج، مراسم تشییع جانباز شهید سردار محمد حسین زاده حجازی امروز با حضور گسترده مردم شهید پرور شهراصفهان و مسئولین کشوری و لشگری وسرداران سپاه انقلاب اسلامی ،با رعایت پروتکل های بهداشتی، در گلستان شهدا اصفهان برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه