English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سردار حجازی یکی از وزنه‌های تاثیرگذار در امنیت کشور بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سردار حجازی یکی از وزنه های تاثیر گذار در امنیت کشور بود.

سردار حجازی یکی از وزنه‌های تاثیرگذار در امنیت کشور بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمحمدرضا میرحیدری با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار "سید محمد حسین زاده حجازی"، جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس، به نقش کلیدی او در دفاع از مرزهای ایران اسلامی پرداخت و از وی به عنوان یکی از وزنه های تاثیر گذار در امنیت کشور یاد کرد.

در متن پیام تسلیت سردار محمدرضا میرحیدری که در پی شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار "سید محمد حسین زاده حجازی"، جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس صادر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  ( سوره احزاب آیه 23)

از میان مؤمنان مردانى‌ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

برگ های زرین تاریخ استان اصفهان یاد آور حماسه های ماندگار فرماندهان شجاع و دلیر ایران اسلامی در مقابله با متجاوزان و معاندان است که شهید سید محمد حسین زاده حجازی از بازماندگان همین نسل بود. این سردار رشید اسلام نقش کلیدی در دفاع از مرزهای ایران داشت و یکی از وزنه‌های تاثیرگذار در امنیت کشور بود.

سردار حجازی در مقابله با تحرکات ضد انقلاب و خاتمه دادن به آشوب آنها در کردستان و آذربایجان غربی نقش مهمی ایفا کرد و با آغاز جنگ تحمیلی نیز  در جبهه های حق علیه باطل حضوریافته و سال ها اقدامات مهم و اثرگذار از خود برجای گذاشت. فعالیت های ارزشمند سردار حجازی در سپاه، بسیج، نیروی قدس و جبهه مقاومت نشان می دهد که او همواره مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و سربازی دلاور برای ولایت و امت اسلام بود.

اینجانب ضایعه عروج این سردار رشید اسلام که پس از سال ها مجاهدت به ارواح مطهر شهدا ملحق شد را محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا، خانواده مکرم وی، همرزمانش و همه آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و شهید پرور اصفهان تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن سردار معظم از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه