English

قالیباف:

سردار حجازی فردی بسیار متدین، انقلابی بود

رئیس‌ مجلس شورای اسلامی گفت: با شناختی که من از این شهید عزیز دارم و از سال 62 با وی آشنا بوده‌ام، سردار حجازی فردی بسیار متدین، انقلابی بود.

 سردار حجازی فردی بسیار متدین، انقلابی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف شهادت سردار حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را به ملت ایران، فرماندهی کل قوا و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

رئیس‌ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با شناختی که من از این شهید عزیز دارم و از سال 62 با وی آشنا بوده‌ام، سردار حجازی فردی بسیار متدین، انقلابی بود.

وی افزود: سردار حجازی از قبل از انقلاب در مبارزات آن دوره شرکت داشت و با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و در دوران دفاع مقدس تمام دوران جنگ تحمیلی را در میدان جنگ حضور داشت.

قالیباف خاطرنشان کرد: پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز سردار حجازی در دهه هفتاد در شکل‌گیری نیروی مقاومت بسیج چه زمانی که به عنوان رئیس ستاد بود و چه زمانی که جانشین نیرو بود، و چه زمانی که فرماندهی نیروی مقاومت را برعهده داشت، انصافا این سازمان بسیج امروز را بعد از دوران دفاع مقدس مدیون زحمات این عزیز است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار حجازی این توفیق را هم پیدا کرد که در حوادثی که در سوریه اتفاق افتاد در قالب نیروی قدس و در کنار سردار سرافراز شهید سلیمانی یک دهه در دفاع از حرم در سوریه پرداخت. 

وی افزود: واقعا این توفیقی است که یک نفر از قبل از انقلاب دوران دفاع مقدس و دورانی که در پیشرفت کشور و سازماندهی لازم بود در بحث مقاومت حضور داشته است. 

وی خاطرنشان کرد: ما این دوست ارزشمند را از دست دادیم و پیکر وی امروز در شهرستان اصفهان تشییع خواهد شد. در همین جا از همه مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان عرض تسلیت و تعزیت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه