English

احمدی در گفتگو با خبرگزاری موج:

قوه قضاییه هرچه سریعتر به مشکلات کارخانه رشت الکتریک رسیدگی کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت رشت الکتریک به تعدادی از آقایان که همسران آنها خانه دار بودند، واگذار شد.

قوه قضاییه هرچه سریعتر به مشکلات کارخانه رشت الکتریک رسیدگی کند

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به واگذاری غیر قانونی کارخانه رشت الکتریک ، اظهار داشت: برای 15 شرکت دیگر همچون شرکت گیلان الکتریک که به صورت غیر قانونی واگذار شده اند، تحقیق و تفحص در مجلس را در دستور کار قرارداده ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه کارخانه رشت الکتریک به افرادی واگذار شد که اهلیت نداشتند و منجر به آواره شدن 4 هزار کارگر آن شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  این شرکت به تعدادی از آقایان که همسران آنها خانه دار بودند، واگذار شد.

احمدی گفت: مالکان جدید شرکت رشت الکتریک، خانم‌ها خیرالنساء عسگریان همسر غلامحسین کرباسچی، فاطمه صدیقیان همسر عبدالله نوری، گیتا شاه‌نواز همسر غلامرضا قبه و سوده جبلی دختر باجناق کرباسچی بودند.

وی اظهار کرد: متاسفانه بعد از این واگذاری غیرقانونی، مالکان آن به بهانه تعدیل نیرو، بازسازی، بهسازی و... نیروها را اخراج کردند و هرچه بود و نبود را جارو زدند و بردند تا جایی که الان چیزی جز مخروبه از این کارخانه باقی نمانده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس دستگاه قضا به استان گیلان، گفت: ما پیگیری و بازدید از این کارخانه را انجام دادیم و از مسئولین قوه قضاییه درخواست کمک کردیم که آقای رییسی به استان گیلان تشریف آوردند و بازدیدی انجام دادند لذا امیدواریم مشکلات این کارخانه برطرف شود.

احمدی در پایان با بیان اینکه ما هم بعنوان نماینده مردم رشت پیگیری های مربوط به این شرکت را با جدیت ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: از قوه قضاییه به جد می خواهیم هرچه سریعتر به مشکلات این کارخانه رسیدگی کند تا مردم اعتمادشان به مسئولین نظام بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی