English

آصفری در گفتگو با خبرگزاری موج:

روسای جمهور آمریکا و انگلیس به تهران می آمدند اما شاه را به جلسات خود راه نمی دادند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالاری است که با هیچ پیروزی قابل قیاس نیست.

روسای جمهور آمریکا و انگلیس به تهران می آمدند اما شاه را به جلسات خود راه نمی دادند

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن ، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و بزرگی داشته است که بزرگترین دستاورد آن استقلال جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در مقابل آمریکای جنایتکار است. ایران استراتژی نه شرقی و نه غربی را دنبال کرد و به هیچ وجه حاضر نشد زیر سلطه غرب و شرق برود که این امر موضوع بسیار مهمی بود.

وی ادامه داد: در زمان طاغوت تمام برنامه های بودجه ای ، نظامی، تولید، صادرلت نفت و... با نظر به همکاری آمریکایی ها انجام می شد اما نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام های دو قطبی دنیا نظام مستقل و جمهوری اسلامی را مطرح کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  در عرصه بین الملل می توانیم نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در مقابل هژمونی های شرق و غرب بعنوان یک نظام تاثیر گذار در بین ملت های دنیا مطرح  کنیم که این امر دستاورد بسیار بزرگی بود و سبب شد ملت ایران در دنیا بیشتر شناخته شوند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در مسائل عمرانی نظام جمهوری اسلامی اقدامات بسیاری را انجام داده است که در مقایسه با نظام طاغوت قابل قیاس نیست و نمونه آن سد سازی، ریل آهن سازی، احداث بیمارستان، امکانات ورزشی و.... است که چندین برابر طول عمر طاغوت در نظام جمهوری اسلامی کار انجام شده است.

آصفری تصریح کرد: در زمان طاغوت در ریل سازی و راه آهن سازی تقریبا ۴ هزار ۷۰۰ کیلومتر ریل راه اهن ایجاد شده است اما در نظام جمهوری اسلامی بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ کیلومتر ریل راه اهن احداث شده است.

*خودکفایی ایران در صنایع پتروشیمی 

وی با بیان اینکه خودکفایی که امروز در ایران ایجاد شده منجر به این شد که ما در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه، سایت های هسته ای را توسط متخصصین و جوانان خودمان ایجاد کنیم، افزود:  در گذشته ما برای انجام این کار ها وابسته به کشورهای خارجی بودیم و فقط یک کار مونتاژیگری را در داخل انجام می دادیم اما امروز توانسته ایم در داخل این دستاوردها را داشته باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوع پزشکی در زمان طاغوت حتی پزشک مورد نظر را از کشورهای خارجی بنگلادش، پاکستان و هند می آوردند اما امروز آنقدر در این مسئله اشباع شده ایم که امروز پزشکان ما جهت در مان به کشورهای خارجی می روند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در تولید مقالات علمی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته تاثیر بسیار زیادی در علوم مختلف داشته باشد و در بحث های نانوتکنولوژی، تکنولوژی های ناباروری، حوزه کشاورزی و دامپزشکی موفق عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای نظام در حوزه گازرسانی گازرسانی، تصریح کرد: در گذشته شهرها و روستاهای ما از نعمت گاز برخوردار نبودند اما امروز تعداد زیادی از روستاهای ما از این نعمت برخوردارند.

وی ادامه داد: در گذشته ما یک لیتر بنزین نمی توانستیم تولید کنیم اما امروز این قابلیت را در این عرصه پیدا کرده ایم.

آصفری گفت: در صنعت هوافضا بعنوان کشوری هستیم که می توانیم ماهواره به فضا پرتاپ کنیم اما در گذشته ما این جایگاه را نداشتیم لذا امروز جز چند کشور محدود پرتاب ماهواره به فضا به شمار می آییم. 

* ۶ قدرت بزرگ دنیا ناچار هستند بیایند با ما مذاکره کنند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بعد نیروهای مسلح و دفاعی، امروز می توانیم تمام تجهیزات مورد نیاز در حوزه دفاعی را خودمان تولید کنیم.

آصفری بیان کرد: در گذشته روسای جمهور آمریکا، انگلیس می امدند در تهران جلسه برگزار می کردند اما شاه مملکت را به جلسات خود راه نمی دادند اما امروز جمهوری اسلامی به برکت و پشتوانه مردم انقدر قدرت پیدا کرده که ۶ قدرت بزرگ دنیا ناچار هستند بیایند با ما مذاکره کنند و محل و کشور مذاکره را ما برایشان مشخص می کنیم. این یعنی استقلال، پیروزی و روی پای خود ایستادن.

وی افزود: در این سالها تهدیداتی علیه کشورمان بوده است اما این تهدیدات یعنی ما درست عمل کردیم و راه را درست پیموده ایم.

آصفری با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه کشورمان طی سال های اخیر، گفت: اگر تحریم های اعمال شده علیه ایران برای هر کشور دیگری بود از پا در می آمد اما ۴۰ سال است این تحریم ها علیه ما وجود دارد اما کشور با اقتدار ایستاده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم سالاری است که با هیچ پیروزی قابل قیاس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه