English

یوسفی در گفتگو با موج:

۱۴۹ میلیون دلار وام بانک جهانی که برای خوزستان گرفته شد، کجاست؟

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در سال 84، صد و چهل و نه میلیون دلار وام بانک جهانی گرفته شد اما در حال حاضر کسی پاسخگو نیست که این مقدار از پول چه شده و کجا هزینه شده است.

 149 میلیون دلار وام بانک جهانی که برای خوزستان گرفته شد، کجاست؟

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به آبگرفتگی های معابر استان خوزستان که طی بارندگی در روزهای اخیر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: استان خوزستان در حوزه زیر ساخت ها دچار عقب افتادگی است که به همین دلیل از گذشته اعتباراتی به آن تخصیص داده شد اما بخاطر سوء مدیریت و عدم نظارت، متاسفانه پروژه ها به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: در سال 84، صد و چهل و نه میلیون دلار وام بانک جهانی گرفته شد اما در حال حاضر کسی پاسخگو نیست که این مقدار از پول چه شده و کجا هزینه شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال گذشته ستاد بحران اقداماتی را انجام نمی دهد و فقط متاسفانه هنگام بروز بحران به صورت نمادین دست به کار می شود.

*شناسایی 50 نقطه بحرانی در خوزستان

یوسفی با بیان اینکه از سال گذشته 50 نقطه بحرانی در استان خوزستان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه مدیران  در حوزه  بحران اقدامات بلند مدت را انجام نمی دهند و مسولیتی به گردن نمی گیرند لذا ما در حال حاضر دیگر مدیری را پیدا نمی کنیم که جوابگوی این مشکلات باشد.

وی افزود: بارها بخاطر انجام کارهای غیر ضروری مثل موضوعاتی که مربوط به ظاهر استان خوزستان بود مثل انواع نورپردازی ها در سطح شهر، ساخت ساختمان های بلند مدت و خرید ماشین های شاسی بلند دولتی تذکر داده ایم و سوال اینجاست اگر پولی وجود دارد چطور برای مردم که در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند هزینه نمی شود.

یوسفی گفت: بنده در اینباره از وزیر نیرو و وزیر کشور طرح سوال کرده ام لذا باید پاسخگو باشند.

*دولت به تعهدات خود در تخصیص اعتبارات به اهواز عمل کند

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اقدامات دولت در رفع مشکلات استان خوزستان، تصریح کرد: متاسفانه سو مدیریت ها را کسی بازخواست نمی کند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: دولت به تعهدات خود در تخصیص اعتبارات به استان خوزستان عمل کند تا مردم از این مشکلات رهایی یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه