English

سرمدی در تذکر شفاهی:

مجلس باید گامی عملی برای نجات صنعت خودرو و حمایت از مصرف‌ کنندگان بردارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: مجلس باید تعارض منافع را بشکند و با همکاری دستگاه‌های نظارتی، گامی عملی برای نجات صنعت خودرو و حمایت از مصرف‌ کنندگان بردارد.

مجلس باید گامی عملی برای نجات صنعت خودرو و حمایت از مصرف‌ کنندگان بردارد

به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با انتقاد از افزایش شدید قیمت مرغ گفت: جای تأسف دارد که مردم هر روز شاهد افزایش بی ‌رویه قیمت کالاهای اساسی هستند و در این شرایط باید ریشه قاچاق به ویژه در حوزه دام و طیور قطع شود.

وی ادامه داد: شایسته ملت بزرگ ما نیست که افزایش قیمت مرغ و گوشت پای صحبت محافل آنان باشد و لازم است مجلس با دولت همکاری کنند و اقدامی عاجل برای حل مشکلات تأمین کالاهای اساسی به ویژه در حوزه دام و طیور اندیشیده شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که در بازار خودرو به دنبال دلالی و سوءاستفاده هستند، تصریح کرد: بسیاری از افراد با دلالی‌های خود در بازار خودرو از تحقق شعار «حمایت از تولید ملی» جلوگیری می‌کنند و شبه‌ مافیایی به وجود آمده که مردم را چندین‌ ماه در صف انتظار برای دریافت خودروهای بعضاً بی‌کیفیت داخلی قرار می‌دهند.

سرمدی تأکید کرد: مجلس باید تعارض منافع را بشکند و با همکاری دستگاه‌های نظارتی، گامی عملی برای نجات صنعت خودرو و حمایت از مصرف‌ کنندگان بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه