English

ارکانی طی تذکر شفاهی:

بازار خودرو رها شده است/ آقای روحانی قرنطینه است!

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: آقای روحانی قرنطینه است از این رو رئیس مجلس باید با دولت و نابسامانی‌هایش مماشات نکند.

بازار خودرو رها شده است/ آقای روحانی قرنطینه است!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: امروز حرف مردم در رابطه با فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است؛ در حوزه مسکن، خودرو و ارز شاهد از هم گسیختگی هستیم در حالی که وزیر صمت به روش سنگالی برکنار و تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ عمل می کند.

وی افزود: بازار خودرو رها شده و مردم را به بورس دعوت و ناگهان مردم را در این بازار به حال خود رها می‌کنند؛ دلار با نرخ 3 هزار تومان تحویل دولت کنونی داده شد و امروز نرخ آن به 30 هزار تومان رسیده است؛ داشتن مسکن نیز به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

ارکانی اظهار داشت: مردم در این همه فشار مچاله شده و گلایه دارند لذا باید صحبت آنها شنیده شود؛ آقای روحانی قرنطینه است از این رو رئیس مجلس باید با دولت و نابسامانی‌هایش مماشات نکند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: نباید فراموش شود که سوال و استیضاح دو ابزار مجلس هستند که نباید اجازه دهیم استفاده از آنها برای رفع مشکلات کمرنگ شود.

ارکانی خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: هرجا انقلابی عمل شود مجلس و مردم دنباله رو آن خواهند بود لذا نباید اجازه داده شود مردم مجلس را شریک اقدامات نامناسب و نابسامانی‌ها بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه