English

قالیباف در صحن علنی:

رکوردشکنی‌های نگران‌کننده قیمت ارز و گرانی لجام‌گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این یک واقعیت تلخ است که رکوردشکنی‌های نگران‌کننده قیمت ارز و گرانی لجام‌گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است.

رکوردشکنی‌های نگران‌کننده قیمت ارز و گرانی لجام‌گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف   در نطق پیش از ‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع گفت: در ماه‌های محرم و صفر ملت ما در سراسر کشور شکوه وعظمت عزاداری و اشک بر مصائب خاندان کرامت را با رعایت کامل ضوابط بهداشتی لازم نشان دادند. ان‌شاءالله عزاداری مردم ایران مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این سفر که با همراهی رؤسای کمیسیون‌های عمران و کشاورزی و نماینده کمیسیون صنایع و معادن انجام شد، در جای جای استان محرومیت گسترده مردم مشهود بود.

وی ادامه داد: تاسف‌آورتر این است که این محرومیت‌ها با وجود منابع فراوان و بی‌نظیری که این استان را تبدیل به گنجی پنهان کرده، اتفاق افتاده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: گرانی‌های افسارگسیخته در بیشتر کالاهای ضروری و موردنیاز مسأله امروز همه مردم است. این روزها توفیق داشتم درد دل‌ها و مطالبات مردم چه در سیستان و بلوچستان و چه در حاشیه مراسم عزاداری‌ها بشنوم. حرف اصلی مردم یک چیز بود، آنها نجیبانه می‌گفتند که شما را بخدا فکری برای گرانی‌ها بکنید و هر کدام نمونه‌ای از گرانی یک کالا که در مدتی کوتاه چندبرابر شده بود را ذکر می‌کردند که از کالاهای اساسی مانند مرغ و لبنیات، کره و تخم مرغ تا لوازم خانگی تا پوشاک و... را شامل می‌شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این یک واقعیت تلخ است که رکوردشکنی‌های نگران‌کننده قیمت ارز و گرانی لجام‌گسیخته زندگی را بر مردم سخت کرده است. امروز یک کارگر برای تأمین هزینه زندگی خود مجبور است هر ماه یکی از اقلام سبد مصرف خانوار خود حذف کند.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه