English

قالیباف:

‌مسئول همه بایدها و هر آنچه باید انجام دهیم، خود ما هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دست به دست هم بدهیم و این مشکلات را حل و فصل کنیم.

 ‌مسئول همه بایدها و هر آنچه باید انجام دهیم، خود ما هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در جریان ارائه گزارش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به قمی، اظهار داشت: به هر حال هم بنده در مجلس و هم جنابعالی در سازمان تبلیغات، وزرا و نمایندگان در تریبون حق انتقاد از خودمان را نداریم آنهم در جایی که وظیفه‌ای بر عهده ماست.

وی افزود: ‌مسئول همه بایدها و هر آنچه باید انجام دهیم، خود ما هستیم. ما باید دست به دست هم بدهیم و این مشکلات را حل و فصل کنیم.

 رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: حتما این نکاتی که اشاره کردید نکات حق و به جایی است اما چه کسی باید آن را حل کند؟ غیر از این است که من شما و دوستانی که آمدیم این مسئولیت را پذیرفتیم؟ هر کدام در یک جایگاه هستیم لذا اینجا باید محکم بایستیم و این مسائل را حل کنیم؛ چون اگر مردم از ما مسئولان که باید پاسخگو باشیم هم مجدد نقد بشنوند پس این بایدها را چه کسی باید انجام دهد، آیا فرد دیگری بناست بیاید؟ 

قالیباف در ادامه گفت: ‌بنده معتقدم در این دوره از مجلس شورای اسلامی با همه عزیزانمان در همه قوا و مسئولان و مردم انشاالله دست به دست هم می‌دهیم تا شاهد حل این مشکلات و موضوعات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه