English

آزاد طی تذکر شفاهی:

دولت مکلف است در بحث درمان و دارو به صورت عادلانه امکانات مساوی در اختیار همه مردم سراسر کشور قرار دهد

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: چرا باید مردم حوزه انتخابیه من از امکانات عادلانه درمانی و بهداشتی محروم باشند.

 دولت مکلف است در بحث درمان و دارو به صورت عادلانه امکانات مساوی در اختیار همه مردم سراسر کشور قرار دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، الهام آزاد نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی امروز طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بی‌تردید پیوند آگاهی ودرک والای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمند دفاع مقدس را رقم زد.

وی ضمن تشکر از مدافعان سلامت و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تقدیر و تشکر و تصریح کرد: اگر نگاهی گذرا به اصل 29 و بند 12 و بند 1 اصل 43از قانون اساسی کشور داشته باشیم، نشان می‌دهد که توجه به سلامت و بهداشت مردم جامعه از مهمترین حقوق انسانی است که قانون اساسی به آن توجهی ویژه داشته است.

نماینده مردم نائین در مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی در همه قوانین اعم از قانون اساسی سند چشم انداز و برنامه پنج ساله توسعه در عدالت تاکید کرده است و دولت مکلف است در بحث درمان، پزشک، دارو به صورت عادلانه امکانات مساوی در اختیار همه مردم سراسر کشور قرار دهد.

آزاد گفت: در حال حاضر مردم شهرستان نائین می‌گویند چرا ما باید از امکانات بهداشتی و درمانی محروم باشیم. وضعیت به گونه‌ای است که زن باردار و بیمار باوضعیت وخیم مجبور است برای درمان صدها کیلومتر به شهرستان‌های مجاور برود تا بتواند از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده کند. و چه انسان‌ها و نخبگانی در مسیرهای مواصلاتی برای استفاده از خدمات بهداشت و درمان که حق طبیعی آنان بر اساس قانون بود جان خود را از دست دادند.

وی افزود: از مسئولان اجرایی سؤال دارم که چرا وضعیت باید اینگونه باشد و چرا باید محرومیت در حوزه درمان در مرکز کشور و در شهرستان هایی که چهارراه مواصلاتی هستند این گونه باید باشد که مردم به مشقت و سختی بیفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه