English

عارف در تماس تلفنی با نمکی:

برای خدمت رسانی به جامعه پزشکی با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت هستیم

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: خود و نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و خدمت رسانی به جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

برای خدمت رسانی به جامعه پزشکی با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با سعید نمکی وزیر بهداشت اظهار کرد: وظیفه خود می دانم از جنابعالی و همکارانتان که این روزها در حال جهاد بزرگی هستید قدردانی کنم. مطمئنا مردم عزیز کشورمان نیز قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس و نقش ممتاز پزشکان و پرستاران در آن دوران، افزود: نقشی که همکاران شما در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس ایفا می کنند یادآور نقش آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس است.

رئیس فراکسیون امید همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه مقابله با کرونا در فراکسیون متبوع خود تاکید کرد که خود و نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و خدمت رسانی به جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

وزیر بهداشت نیز در این گفت وگو از حمایت های عارف و دیگر نمایندگان مجلس قدردانی کرد و گفت: محبت‌های جنابعالی و دوستان شما باعث دلگرمی من و همکارانم در وزارت بهداشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی