سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت:

قاعده اصلی برگزاری حضوری همه مدارس در سراسر کشور است

وزیر آموزش و پرورش گفت: قاعده اصلی برگزاری حضوری همه مدارس در سراسر کشور است.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما از روز شنبه، ۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی را اعلام کردیم و همه مدارس ما در سراسر کشور فعال هستند. اصل اول برای ما آموزش حضوری است بنابراین هرکجا امکان حضور دانش آموزان به تشخیص مدیر مدرسه و براساس دستورالعملی که ابلاغ کردیم، با رعایت فاصله‌ گذاری‌ها، وجود داشته باشد، دانش آموزان باید در محل تحصیل خود حاضر باشند.

حاجی میرزایی افزود: در مدارسی که تعداد دانش آموزان آن زیاد است، ما ناگزیر هستیم که گروه بندی کنیم و از طریق مدرسه دانش آموزان به دو گروه روزهای زوج و فرد، تقسیم می‌شوند. قاعده اصلی برگزاری حضوری همه مدارس در سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: پروتکل‌هایی که اعلام شده سخت گیرانه است و همه تلاش ما این است که رعایت سلامت دانش آموزان را بکنیم. همه کادر مدارس را موظف کردیم براساس پروتکلی که ابلاغ شده است، عمل کنند. در زمان‌هایی که دانش آموزان، طبق گروه بندی، به مدرسه نمی‌آیند آموزش به صورت غیرحضوری خواهد بود که تلویزیون را هماهنگ کردیم تا همه درس‌های پایه‌های مختلف تحصیلی را عرضه کند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سامانه شاد نیز امروز با دستور رئیس‌ جمهور قرار شد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.  اگر کسی دسترسی به تلویزیون و سامانه شاد را نداشته باشد، ما از طریق بسته های خودآموز آموزش لازم را به آنها می‌دهیم.

حاجی میرزایی گفت: هیچ دانش آموز و کودکی در سال تحصیلی جدید محروم نخواهند ماند.

وی تصریح کرد: وضعیت مناطق مختلف به گونه‌ای است که تغییر وضعیت قرمز به زرد یا سفید به قرمز بسیار نزدیک است بنابراین ما برای سلامت دانش آموزان سخت گیرانه‌ترین پروتکل را که برای وضعیت های قرمز پیش بینی شده است در نظر گرفتیم و تلاشمان این است که از طریق اعمال این مقررات کلاس‌ها را دایر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال قبل دانش آموزان حدود دو سوم محتوای آموزشی را به صورت حضوری دیده بودند و امسال هم نیاز داریم کلاس‌ها را به صورت حضوری دنبال کنیم. اگر در مناطقی با شیوع گسترده روبرو شویم در آن مناطق حضور دانش آموزان را ممنوع خواهیم کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه