English

اظهارات حاجی میرزایی در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

اظهارات حاجی میرزایی در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما دو آزمون سرنوشت‌ ساز پیش ‌رو داریم که یکی آزمون پایه نهم و دیگری پایه دوازدهم که امتحان آنها به صورت نهایی است به همین دلیل تأکید کردیم که این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش ‌آموزان تضییع شود و نگرانی‌ هایی را برای خانواده‌ها ایجاد کند به همین دلیل این آزمون‌ها با رعایت دقیق پروتکل ‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در خصوص دانش ‌آموزان ابتدایی بخصوص کلاس اولی ‌ها، معلمان محترم باید اطمینان پیدا کنند که دانش‌آموزان اهداف دوره تحصیلی را فرا گرفته‌اند و توانایی‌های لازم در آنها ایجاد شده است اما روش ‌های آزمون می‌تواند به صورت غیرحضوری هم باشد.

حاجی‌میرزایی در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌ بندی معلمان گفت: بر اساس تصمیم هیئت وزیران، احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شد و بر اساس مصوبه اسفندماه همه کارکنان دولت از ضریب فوق‌العاده شغل فصل دهم برخوردار شدند به همین دلیل در جلسه امروز مقرر شد احکام رتبه‌بندی معلمان براساس همین قوانین تصحیح شود. زمان اجرای این مصوبات اول فروردین ماه ۹۹ بود و مابه‌التفاوت پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی