English

حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت:

برای مسکن فرهنگیان توافقی را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ایم

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما برای مسکن فرهنگیان توافقی را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ایم مبنی بر اینکه ۱۷۰ هزار نفر از فرهنگیان بتوانند در شهرها و روستاها که فاقد مسکن هستند، صاحب مسکن شوند.

برای مسکن فرهنگیان توافقی را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ما برای مسکن فرهنگیان توافقی را با وزارت راه و شهرسازی انجام داده ایم مبنی بر اینکه ۱۷۰ هزار نفر از فرهنگیان بتوانند در شهرها و روستاها که فاقد مسکن هستند، صاحب مسکن شوند و ظرف سه سال این توافق اجرایی خواهد شد.

حاجی میرزایی درباره اقداماتی که برای تبدیل وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش در دستور کار است، گفت: تعدادی از مربیان پیش دبستانی و حق التدریسان آزاد که در سال‌های گذشته با آموزش و پرورش همکاری می کردند، آئین نامه برای تبدیل وضعیت آنان ابلاغ شده است و همه آنان باید در یک دوره یکساله شرکت کنند و متناسب با جنس، رشته و منطقه و نیازی که آموزش و پرورش دارد، ظرف سه سال آینده یعنی تا پایان برنامه ششم توسعه، به استخدام در بیایند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی برای آموزشیاران نهضت سواد آموزی و آموزش دهنده هایی که با این نهاد همکاری می کردند هم در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه