English

حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت:

سهمیه سوخت سرویس‌ های مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر در ماه تامین می‌ شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس پس از ثبت‌نام متقاضیان در سامانه سپند تا سقف ۱۲۰ لیتر در ماه تامین می‌ شود.

سهمیه سوخت سرویس‌ های مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر در ماه تامین می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به سوخت سرویس‌ های مدارس، گفت: با توجه به هماهنگی‌های ستاد سوخت، مقرر شد که تمامی سرویس‌های مدارس در سامانه سپند در وزارت کشور اطلاعات خود را ثبت کنند تا پس از بررسی‌ها نسبت به طول مسیری که هر سرویس طی می‌کند، از سهمیه‌ای که برای‌شان در نظر گرفته شده استفاده کنند.

او افزود: ۱۲۰ لیتر برای هر ماه در نظر گرفته شده است، همچنین سرویس‌های مدارس به صورت ریالی بهای میزان پیمایش خود را پس از بررسی‌هایی که انجام می‌شود دریافت می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره سیستم گرمایشی مدارس و جمع‌شدن بخاری ها، خاطرنشان کرد: در تمام مناطقی که گازرسانی انجام شده بود، سیستم گرمایشی را اصلاح کردیم و با سیستم‌ های مدرن گازی تعویض شدند البته در بقیه مناطقی که گازرسانی انجام نشده، تلاش کردیم از سیستم‌های گرمایشی ایمن‌تر استفاده کنیم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه حدود ۲۴ هزار مدرسه متصل به سیستم گرمایشی اصلاح‌ شده هستند، گفت: این کار با اعتبارات عوارض گازی که به آموزش و پرورش تعلق گرفته انجام شده است.

او با اشاره به جمع‌شدن تمامی مدارس خشتی و گلی در کشور، بیان کرد: این کار انجام شده و امیدواریم همین روز‌ها جشن برچیده‌شدن تمامی مدارس گلی و خشتی در کشور را برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه