English

نوروزی در گفتگو با خبرگزاری موج:

بی توجهی هیات رییسه مجلس در تشکیل کمیسیون قضایی/ انتخابات سال آینده هیات رییسه شکننده خواهند بود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت:هیات رییسه این دوره از مجلس هیچ اهمیتی به تشکیل شدن کمیسیون قضایی نمی دهد.

بی توجهی هیات رییسه مجلس در تشکیل کمیسیون قضایی/ انتخابات سال آینده هیات رییسه شکننده خواهند بود

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عدم تشکیل کمیسیون قضایی در مجلس یازدهم پس از گذشت سه ماه از آغاز به کار مجلس، اظهار داشت: متاسفانه با گذشت 80 روز از عمر مجلس یازدهم هنوز کمیسیون قضایی تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: هیات رییسه این دوره از مجلس هیچ اهمیتی به تشکیل شدن این کمیسیون نمی دهد در صورتی که موظف است با حقوقدان های مجلس در این باره صحبت کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی در مجلس دهم اظهار کرد: متاسفانه هیات رییسه هم می خواهد از رودخانه عبور کند و هم می خواهد پایش خیس نشود، لذا همین امر منجر به عدم تشکیل کمیسیون قضایی شده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به شدت از هیات رییسه نه فقط از شخص آقای قالیباف بلکه از افرادی که در اطرافش هستند شاکی هستیم که چرا هیچ قدمی برای تشکیل کمیسیون قضایی برنمی دارند.

وی تصریح کرد: اقدام هیئت رئیسه مجلس برای اصلاح آئین نامه در جهت شکل گرفتن کمیسیون قضایی کار غلطی است، زیرا نمی‌توان آئین نامه را برای یک کار جزیی اصلاح کرد باید از همان ابتدا تدابیر لازمی صورت می‌گرفت.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام  آنها در عدم تلاش برای تشکیل کمیسیون قضایی برای انتخابات سال آینده هیات رییسه شکننده خواهند بود چرا که در سال آینده چنین چیزی را تحمل نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه