English

منصور حقیقت‌پور:

نمایندگان اردبیل به دنبال تسویه حساب سیاسی خواهند بود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان اردبیل در مجلس یازدهم بیشتر به دنبال تسویه حساب سیاسی خواهند بود.

نمایندگان اردبیل به دنبال تسویه حساب سیاسی خواهند بود

منصور حقیقت پور مشاوره رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری موج اردبیل، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل گفت: از ۷ کرسی مجلس از حوزه  استان ۶ نفر از یک جریان تند به اصطلاح وابسته اصولگرایی هستند. این ترکیبی که به مجلس راه پیدا کردند بیشتر به دنبال تسویه سیاسی خواهند بود تا اینکه به دنبال توسعه استان اردبیل باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حوزه انتخابیه استان اردبیل کسی این شانس را دارد که به عنوان رییس مجلس انتخاب شود گفت:  از استان اردبیل هیچ وقت کسی را نداشتیم که به عنوان رییس مجلس انتخاب شود اگر از بین این  نمایندگان کسی به کرسی ریاست برسد این برای استان افتخار بزرگی است و بی شک در رشد و توسعه استان نقش اساسی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم ادامه داد:  باید از دو نماینده خود که شانس ریاست مجلس  و رییس کمیسیون عمران را دارند حمایت کنیم  بنده نیز بر این باورم که اگر یکی از نمایندگان اربیل بر کرسی ریاست مجلس تکیه کند می‌تواند برای توسعه و پیشرفت در سطح استان اردبیل موثر واقع شود.

حقیقت پور اضافه کرد: احتمال دارد چهار نفر از منتخبین مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه استان اردبیل در کمیسیون اجتماعی و یک نفرهم در کمیسیون آموزش حضور داشته باشد و در کمیسیون های اقتصادی، امنیت ملی، بهداشت درمان افرادی نخواهیم داشت.

**رد صلاحیت ها در استان اردبیل انتخابات را کانالیزه کرد

وی درباره رد صلاحیت ها در حوزه انتخابیه استان اردبیل در مجلس یازدهم گفت: نباید برخی در انتخابات رد صلاحیت می شدند این موضوع باعث شد انتخابات کانالیزه شود چطور ممکن است  یک نفر صلاحیت استاندار شدن در این دولت را داشته باشد و تمام امورات استان را به وی واگذار کنند ولی صلاحیت شرکت در انتخابات را نداشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم در پاسخ  درباره تغییر آرایش سیاسی استان اردبیل در سال جدید گفت: به نظر من یک سال از این دولت باقی مانده است و باید نمایندگان تا ۱۴۰۰ با مدیران مدارا کنند. بی شک استاندار تغییر نخواهد کرد چرا در انتخابات به برخی از نمایندگان خوش خدمتی کرده است.

انتخابات اردبیل

**اشکالات فراوانی در برگزاری انتخابات اردبیل وجود داشت

کاندیدای مجلس یازدهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل،نمین،نیر و سرعین درباره اعتراض خود درباره انتخابات مجلس یازدهم اظهارکرد: معتقد هستم انتخابات مهندسی شده بود و برای این موضوع می توانم ده ها دلیل با سند ارایه دهم که در این دوره در برگزاری انتخابات اشکالات فراوانی وجود داشت.

 حقیقت پور تصریح کرد: این نتیجه کنونی حاصل انتخاب معقول و منطقی نیست و نشان‌دهنده وجود اشکالات فراوان در بحث انتخابات است که این موضوع متضاد با جمهوریت نظام است.

 استاندار سابق اردبیل بیان کرد: بعد از اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه اردبیل از مسئولان درخواست کردم که برخی از صندوق‌ها را باز کنند اما آنچه ما شنیدیم جواب معقولی نبود.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مسئولان بارها بر این نکته که رای ملت حق الناس است تاکید کرده‌اند و خود را معتقد به جمهوریت نظام معرفی می‌کنند چرا نسبت به بازگشایی صندوق‌های رای اقدام نکردند.

حقیقت پور عنوان کرد: بنده در سال ۸۸ به عنوان استاندار به دنبال اعتراض برخی از کاندیداها نسبت به بازگشایی ۱۰ صندوق در اردبیل اقدام کردم و اتفاقا جناح معترض با ۱۵ رای پایین آمد.

**قالیباف شانسی برای ریاست مجلس ندارد

 مشاور رییس مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص انتخاب ریاست مجلس جدید گفت:  باید بگویم که آقایان قالیباف و پزشکیان شانس آنچنانی برای کسب ریاست مجلس ندارند به طوری که حتی آقای پزشکیان حتی نمی‌تواند کرسی ریاست کمسیون بهداشت و درمان را نیز به خود اختصاص دهد و بنده به آقای قالیباف نیز پیشنهاد کرده‌ام به عنوان نماینده ساده فعالیت کند.

حقیقت پور اضافه کرد: مرتضی آقاتهرانی و علی رضا ذاکانی از شانس بالا برای ریاست مجلس یازدهم برخوردار هستند.

**راه یافتگان به مجلس یازدهم مخالفان سرسخت برجام هستند

وی در پاسخ به سوال خبرنگار موج درباره اینکه آینده برجام با ترکیب فعلی مجلس چه خواهد شد، گفت: راه یافتگان به مجلس یازدهم مخالفان سرسخت برجام هستند و نسبت به موضوع‌هایی چون FATF یا هر نوع رابطه یا مذاکره‌ای با آمریکا در طول این چند سال دولت روحانی را شدیداً مورد نقد قرار داده‌اند از این رو باید گفت مجلس یازدهم آماده رویارویی‌ همه‌جانبه با دولت دوازدهم و پایان دادن به برجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه