English

فدا حسین مالکی در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

با اجرا شدن اسنپ بک هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد/ دستگاه دیپلماسی در برابر آمریکا اقدامات حقوقی انجام دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان باید در برابر آمریکا اقدامات حقوقی انجام دهد.

با اجرا شدن اسنپ بک هیچ اتفاقی در کشور نمی افتد/ دستگاه دیپلماسی در برابر آمریکا اقدامات حقوقی انجام دهد

فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به طرح مجدد برای فعالسازی مکانیسم ماشه،  اظهار داشت: مجلس باید نسبت به این موضوع به صورت جدی ورود کند.

وی ادامه داد: دست جمهوری اسلامی ایران در اینباره پر است، مشروط به اینکه دستگاه دیپلماسی از منظر حقوقی هم اقداماتی را انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در شورای امنیت،  گفت: شکست سنگینی برای آمریکایی‌ها در شورای امنیت رقم خورد که این موضوع تاکنون سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه شکست آمریکا در شورای امنیت نشان داد که سیاست های آمریکا در قبال همه کشورها غلط است،  افزود: آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند اروپایی‌ها که رابطه تنگاتنگی با آنها دارند در شورای امنیت همسو با نظراتشان نشوند.

نماینده مردم زهدان در مجلس افزود: ترامپ دست به هر کاری می‌زند تا این شکست را جبران کند، اما باید گفت که هیچ گزینه دیگری باقی نمانده که بخواهد علیه کشورمان اجرا کند، چرا که هر چه بود را تا به الان انجام داده و البته هیچ دستاوردی هم برای آن نداشته است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: با فعالسازی مکانیسم ماشه هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مواضع جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته خواهد شد.

مالکی در پایان خاطرنشان کرد : برنامه‌هایی در دستور کار داریم که بتوانیم کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفتند علیه این کشور همسو شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه