English

مصباحی مقدم در گفتگو با خبرگزاری موج:

رد قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل نشان دهنده افول قدرت ایالات متحده در مجامع بین المللی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رد قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت نشان دهنده یکجانبه گرایی بسیار احمقانه توسط آمریکاست.

رد قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت سازمان ملل نشان دهنده افول قدرت ایالات متحده در مجامع بین المللی است

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به به رد قطعنامه ضدایرانی آمریکا در  شورای امنیت سازمان ملل، اظهار داشت: باردیگر آمریکا طعم تلخ شکست  در مقابله با ایران را در شورای امنیت سازمان ملل متحد چشید.

وی با بیان اینکه رد قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت نشان دهنده یکجانبه گرایی بسیار احمقانه توسط آمریکاست که حتی متحدان آن با او همراه نیستند، ادامه داد:  رد این قطعنامه نشان دهنده  افول قدرت ایالات متحده در مجامع بین المللی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه در تاریخ  سازمان ملل متحد هیچگاه آمریکا تنها نمانده بود، تصریح کرد:  دو رای مخالف از آن آمریکا و جمهوری دومینیکن (کشور کوچک وابسته به آمریکا) بود و این موضوع نشان‌دهنده شکست مفتضحانه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل است.

مصباحی مقدم گفت: هرچند ایران با استفاده از مفاد برجام برخی عقب نشینی هایی را داشته است اما همواره از اصل موضوع خارج نشده است که این یک پیروزی برای کشورمان به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا در تلاش بود که با فشار بر جمهوری اسلامی ایران باعث خروج کشورمان از برجام شود تا از مکانیسم ماشه علیه ما  استفاده کند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اسراییل، آمریکا،  کشورهای مرتجع و وابسته منطقه از جریان مبادلاتی ایران با سایر کشورها می ترسیدند، اظهار داشت: با شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل این امر محقق خواهد شد.

مصباحی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجموعه کشورهای محور مقاومت نیز از این شکست موفقیت هایی را به دست خواهند آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه