English

حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرگزاری موج:

جریان تحریف امید را از مردم می گیرد/دولت با طرح گشایش اقتصادی می خواهد زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد

عضو هیات رییسه مجلس گفت: طرح گشایش اقتصادی دولت در واقع به نوعی قرض گرفتن از جامعه است و دولت با این طرح خود می خواهد زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد.

جریان تحریف امید را از مردم می گیرد/دولت با طرح گشایش اقتصادی می خواهد زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد

  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره جریان تحریف، اظهار داشت: جریان تحریف همواره در تلاش است تا نقاط مثبت کشور را سیاه نمایی و نقاط ضعف را بزرگنمایی کند.

وی  با بیان اینکه جریان تحریف در هر دوره ای از یک روش برای تحریف واقعیات کشور استفاده می کند زمانی با جنگ و گاهی هم با هجوم فرهنگی، ادامه داد: جریان تحریف، واقعیات کشور را نادیده گرفته و انگیزه و امید را از مردم می گیرد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان تحریف داخلی،  گفت:  جریان تحریف آن عده از افراد داخلی هستند که با سرسپردگی به حامیان خارجی و تبعیت از رسانه های معاند، تلاش دارند از طریق عملیات روانی، اوضاع کشور را وارونه جلوه داده و باعث ایجاد موج ناامیدی در کشور شوند، اما قطعا به جایی نخواهند رسید.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند مشکلات کشور را چند برابر نشان داده و دائم بیان می کنند دولت و مجلس قادر به انجام هیچ کاری برای کشور نیستند در حالی که این ظرفیت در کشور وجود دارد.

وی افزود: بنابراین لازم است به ظرفیت های داخلی کشور تکیه کرده و با طرح مباحثی همچون مذاکره، کشور را در اختیار سیاست های غلط و منفعت طلبانه سایر کشورها قرار ندهیم.

عضو هیات رییس مجلس گفت: عده ای در رسانه های خارجی و فضای مجازی در لباس میهن پرستی مطالبی رو مطرح می کنند، باید پاسخگو باشند که چه زمانی پهلوی را به خاطر اینکه بحرین را از ایران جدا کرد زیر سوال بردند و چه زمانی قرارداد ترکمانچای قاجار را نقد کردند؟ و از سوی دیگر در مورد دفاع مقدس که این همه تلاش شد تا قطعه ای از خاک ایران به دشمن واگذار نشود، سکوت می کنند که اینها همه مصداق تحریف هستند.

*گشایش اقتصادی نوعی قرض گرفتن از جامعه است

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد گشایش اقتصادی ، گفت: طرح گشایش اقتصادی دولت در واقع به نوعی قرض گرفتن از جامعه است و دولت با این طرح خود می خواهد زمین سوخته به دولت بعدی تحویل دهد.

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به فروش نفت در گشایش اقتصادی، افزود: برداشت کلی ما این است که آقای روحانی بنا دارد برای دولت بعدی زمین سوخته تحویل دهد چرا که طرح در حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای دولت درآمد دارد که دولت بعد باید این مبلغ را علاوه بر سود سر رسید آن در سال های آینده پرداخت کند؛ اینها پیشخور کردن منابع کشور است که هر دولتی بعدا بیاید نمی تواند تا چندین سال این پیش خور کردن های دولت فعلی را جبران کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی