English

سردار کوثری در گفتگو با خبرگزاری موج:

آمریکا به دنبال دائمی کردن تحریم تسلیحاتی ایران است/ تمدید تحریم تسلیحاتی برخلاف برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ است

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا بر خلاف برجام به دنبال دائمی کردن تحریم تسلیحاتی ایران است.

آمریکا به دنبال دائمی کردن تحریم تسلیحاتی ایران است/ تمدید تحریم تسلیحاتی برخلاف برجام و قطعنامه 2231 است

سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد تلاش آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران که بنا به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است در مهر ماه پایان یابد، اظهار داشت: آمریکایی ها به دنبال این هستند که تحریم های تسلیحاتی ایران را دائمی کنند که این موضوع خلاف برجام و قطعنامه 2231 است.

وی ادامه داد: این مسئله خباثت سیاستمداران آمریکا مخصوصا ترامپ را می رساند و اصلا ربطی به مسایل هسته ای ندارد.

سردار کوثری افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا با جنگ روانی و بازی تبلیغاتی حول موضوع تحریم‌های تسلیحاتی ایران و برجام، بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تاثیر بگذارند لذا آنها  تلاش می کنند با این قبیل رفتار، مقابل پایان یافتن تحریم‌های تسلیحاتی ایران که موعد آن در ماه اکتبر است، مانع ایجاد کنند و باید گفت که این رفتار غیرقانونی است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال براندازی ایران هستند، تصریح کرد: اگر ما در مقابل غرب کوتاه بیاییم قطعا مسایل دیگری همچون منطقه و برنامه های موشکی و ... را مطرح خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران تا حد بسیاری زیادی توانسته سلاح های مورد نیاز خود  را تولید و بهره برداری کند لذا دشمنان بدانند هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه مصوبه شورای امنیت در مورد تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مورد پذیرش قرار گیرد  باید 9 رای مثبت داشته باشد که به احتمال زیاد این اتفاق نمی افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه