English

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرگزاری موج:

نمایندگان از طرح گشایش اقتصادی دولت هیچ اطلاعاتی ندارند/ آقای قالیباف «نماینده تر» نداریم

عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس گفت: نمایندگان مجلس نسبت به طرح گشایش اقتصادی دولت هیچ اطلاعاتی ندارند و لذا رییس مجلس موظف است نمایندگان را در جریان اینگونه طرح ها قرار دهد.

نمایندگان از  طرح گشایش اقتصادی دولت هیچ اطلاعاتی ندارند/ آقای قالیباف «نماینده تر» نداریم

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به طرح گشایش اقتصادی دولت و مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای قالیباف در جلسات سران قوا شرکت می کنند، باید نتایج جلسات را به سمع و نظر نمایندگان برساند اما متاسفانه تا به حال شاهد هیچ گزارشی از سوی او به نمایندگان نبودیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز نمایندگان مجلس نسبت به طرح گشایش اقتصادی دولت هیچ اطلاعاتی ندارند، افزود: رییس مجلس موظف است نمایندگان را در جریان اینگونه طرح ها قرار دهد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس مجلس باید تصمیمات نمایندگان را در جلسات سران قوا مطرح کند و نمی تواند به تنهایی از خودش مطلبی را بیان کند.

آصفری تصریح کرد: از آقای قالیباف انتظار داریم قبل از اینکه نمایندگان نسبت به این موضوع  اعتراضی کنند وقایع جلساتی که در آن حضور می یابد را برای نمایندگان ملت بیان کند.

وی با بیان اینکه در شان نمایندگان مجلس نیست که در جریان مسایل اقتصادی نباشند، اظهار کرد: متاسفانه ما نمایندگان هم مثل مردم این اخبار را از طریق تلویزیون و کانال های فضای مجازی می‌بینیم و می‌شنویم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: آقای قالیباف متوجه باشند که ما «نماینده تر» نداریم و ایشان موظف است که مسایل را به اطلاع نمایندگان برساند چرا که در غیر اینصورت نمایندگان سکوت نخواهند کرد.

آصفری در پایان با اشاره به طرح استیضاح رییس جمهور که با ۱۹۶ امضا تقدیم هیات رییسه شده بود، خاطر نشان کرد: سوال ما از رییس مجلس همین موضوع است که چرا آقای قالیباف هنوز طرح استیضاح رییس جمهور را در دستور کار خود قرار نداده است و دلیل این کار او را واقعا نمی دانیم!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه